Madallergi?
hej
Jeg er mega frustreret over mig selv, får det dårligt når jeg spiser rugbrød - bliver sløj, træt, trist, måske også vægttab, og jeg kan ikke koncentrere mig. Noget lignende er gællende når jeg spiser proteinpulver. Jeg har ikke andre symptomer... Spøgsmål: hvad sker der med mig, har jeg madallergi, hvis så hvilket?.
Jeg er mega frustreret over mig selv, får det dårligt når jeg spiser rugbrød - bliver sløj, træt, trist, måske også vægttab, og jeg kan ikke koncentrere mig. Noget lignende er gællende når jeg spiser proteinpulver. Jeg har ikke andre symptomer... Spøgsmål: hvad sker der med mig, har jeg madallergi, hvis så hvilket?.
Kommentarer
Det du beskriver, er du ikke alene om, jeg blev fysisk træt af rugbrød, gik over til hvidt brød og fik konstateret glutenallergi, da jeg tabte mig voldsomt.
Hvad der er i dit proteinpulver véd jeg ikke, men uden tvivl noget din krop ikke vil have. Se Immunogastros hjemmeside, i forummet kan du spørge andre og finde alt muligt om intolerance og allergi, samt tests. God bedring Helle8
tak.
@anna84
får man testresultat samme dag?.
Jeg tror jeg fik svar efter 3 dage...