Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Med rogn???

Redigeret 25 juli, 2011, 05:12 i Prævention
Jeg er lidt i tvivl om jeg kan være gravid! Min kæreste og jeg bruger stå af i roskilde metoden! (velvidende den ikke er den sikreste form for prævention) og har gjort det længe da, jeg ikk tåler p-piller! Hmm men de sidste par måneder id har jeg haft en svag men belastende kvalme konstant, jeg har fået ret store (flotte) bryster og meget ømme. Det jeg undrer mig mest over er jeg har fået sådan en linea nigra - kan den komme af andre årsager?? og er kommet i tvivl om jeg egentlig altid har haft den og bare ikk lagt mærke til den!??

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det fremgår ikke, om din menstruation er udeblevet? Det er gerne første synlige tegn.

    Men gå dog ned og køb en test. Så vidt jeg forstår, så kan du allerede være et par måneder henne i en graviditet.

    Den præventionsmetode I bruger, er der rigtigt mange mennesker på denne jord, der kan takke deres tilstedeværelse for, så sandsynlighed for graviditet er da i høj grad til stede.
  • Indstillinger
    Havde mens sidste måned derfor jeg tvivler! Det skal siges at hvis jeg er gravid er det ikk så skidt endda, vi er begge færdige med vores uddannelser, hvorfor vi også tør bruge den lidt usikre metode;-)
  • Indstillinger
    Det lyder da som om du er gravid, men hvorfor har du ikke taget en test?

    I bruger den metode som er allermindst sikker (80-85%), fordi du ikke tåler p-piller? Der er da masser af andre præventionsformer.

    Men selvfølgelig fint nok hvis I har været indstillet på at skulle være forældre hvis det kom til jer.
  • Indstillinger
    Nok fordi, vi begge er lidt skabsskruk;-) testen har jeg ikke taget fordi jeg nok har troet at efter jeg fik mens sidste gang, at det så ikk var aktuelt! Men må nok hellere teste ;-)
Log in eller Registrér for at kommentere.