Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

andro penis

Redigeret 25 juli, 2011, 04:42 i Åben debat for mænd
hey
virker andro penis?

nogle der har erfaringer med produktet? skriv gerne om bivirkninger, resultat, pris, anbefalinger :)


jeg har læst mig til at det skulle være det mest effektive produkt til forlængelse af penis. og at resultaterne er permanente.

samtidig føler jeg det er meget mere troværdig end alle andre produkter (piller, pumper osv) da jeg har fundet denne artikel på nettet http://www.b.dk/viden/nu-virker-penisforlaengelse-lidt

er der nogen der kan bekræfte det??

Kommentarer

  • Indstillinger
    Undskyld, men jeg må lige spørge:

    Hvorfor vil du gennemgå denne vistnok både smertefulde og langvarige tortur for at din slappe penis kan blive lidt større? Hvorfor skal en slap penis blive større? Har det virkelig så stor betydning, når man befinder sig på et offentligt toilet eller i et fællesbad?

    Det fremgår af den artikel, du har vedhæftet, at der kun opnås et par cm på den slappe penis.

    citat: "Der er dog kun tale om forlængelse i slap eller udstrakt tilstand, ikke i erigeret tilstand." citat slut

    Ja, - jeg er bare nysgerrig. ??

    I øvrigt er det min erfaring at seksuelt, så er mænd, der ikke har den største penis som oftest de bedste elskere. Mænd med store penis'er tror gerne, at størrelse i sig selv er nok, hvorfor de faktisk på den måde ikke gider bruge energi på at sætte sig ind at tilfredsstille deres partner og derfor for det meste er ret uinteressante elskere, hvor i mod mænd, der ikke er helt så stort udstyret har lært at bruge deres fantasi og derfor er fantastiske elskere - i øvrigt ikke bare til glæde for deres partner, men også for sig selv.

    Den størrelse er altså ikke så vigtig, som mange tror.


    Undskyld - du bad om erfaring. Den kan jeg ikke give dig. Håber der kommer nogle mænd på banen, der kan give dig svar, men tidligere debatter omkring emnet - og det kan du jo søge efter her på siderne - fortæller at det dels er smertefuldt, dels er totalt virkningsløst, og givet vis også voldsomt dyrt.
Log in eller Registrér for at kommentere.