Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Tynd sædkvalitet pludselig, og erektions problemer

Redigeret 29 juli, 2011, 12:53 i Mandlige sexproblemer
Hej derude

Jeg har den sidste uges tid oplevet, at jeg har haft svært ved at få en normal erektion, hvilket jeg aldrig har været ude for før. Min sæd er også blevet utrolig tynd når jeg kommer, og det skyldes ikke onani.

Jeg tænker om det kan være en kønssygdom, der gør at jeg har sværere ved det? Og har da også bestilt tid ved lægen nu for, at få tjekket om jeg skulle have noget.

Det skal siges at jeg har mødt en ny pige, som jeg er blevet rigtig glad for, men det er ikke fordi jeg har præstationsangst eller noget, og det burde heller ik påvirke at min sæd er blevet så tynd.

Jeg var sammen med en pige 3-4 uger inden jeg mødte hende her, og tænker jeg måske kan have blevet smittet der, da jeg ikke har haft problemer før efter det.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har aldrig hørt om en sexsygdom der skulle give de problemer.

    Men du kan naturligvis sagtens være blevet smittet med noget, så husk at blive testet for alt før du har sex uden kondom med den nye (og hun skal også testes).

    Du må meget gerne lige skrive herinde igen når du får en forklaring på dit problem af lægen.
  • Indstillinger
    Min læge fortalte mig det muligvis var Klamydia jeg kunne have fået, men det var langtfra sikkert. Umiddelbart troede han ikke jeg fejlede noget. Han havde dog ingen forklaring på hvorfor min sædkvalitet pludselig skulle være blevet tynd.

    Jeg synes det er meget mystisk, at det pludselig sker. Og har været vedvarende i over en uge nu.
  • Indstillinger
    Jeg kan godt forstå, at du er bekymret over, at din sæds udseende har ændret sig, men det kan godt have noget at gøre med evt. ændrede kost- eller motionsvaner. Der kan være mange faktorer inde, men jeg bliver lidt forvirret over, at du helt konsekvent skriver "kvalitet"?

    Tykkelsen på sæden har almindeligvis intet med kvaliteten at gøre, og det fremgår ikke, at du har fået undersøgt netop kvaliteten - altså antallet af sædceller??

    Nogle mænd har tyk, sej sæd - andre tynd og vandet, men den kan stadig indeholde lige mange forplantningsdygtige sædceller.

    Men - bortset fra det, så synes jeg da, du skal kræve af din læge at blive ordentligt undersøgt for især dine erektionproblemer.
  • Indstillinger
    Har hverken ændret kost eller motionsvaner. Så jeg ved virkelig ikke hvad det kan være? Det er kommet ud af det blå, så jeg må jo nok få en ordentlig konsultation med lægen som du rigtig nok siger. Og ja "kvalitet" var nok ikke det rette ord for det, men meget mystisk er det godt nok! :s
  • Indstillinger
    Hej jeg synes du skal kontakte din læge og få taget en blodprøve for prostata tal om de er normale . da det er prostata der giver dig væske til sæden . men det kan også være din sædproduktion en sædsælle er 3 måneder undervejs . men dy skal tage alvorlig du har rejsnings problemer det kan være tegn på andre sygdomme en kønssygdomme. og det tror jeg ikke er grunden. men bliv bare tjekket for det med det samme. held og lykke
Log in eller Registrér for at kommentere.