Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

''Fastsiddene'' penis

Redigeret 24 juli, 2011, 08:33 i Mandlige sexproblemer
Jeg er en dreng på 16. jeg er jomfru og ved derfor ikke om jeg har et problem men ville håbe der måske var nogle herinde der kunne hjælpe mig.
Det er sådan at jeg har krummerik til venstre. jeg vil tro det er omkring 30-40 grader. det i sig selv ved jeg at man kan få ordnet om nødvendigt.
Det jeg er mere/mindst lige så bekymret over er. at sammentidig med min penis bøjer til venstre så er det som om at den ved roden ikke kan bøjes til højre overhovedet men det længeste den kan komme til højre nok nærmere er et par grdaer mod venstre. derimod hvis man bøjer den mod venstre kan den lægges helt op ad benet. lidt det samme gælder med at den ikke kan bøjes ned men kun op.
det er så meget at jeg ikke ved om jeg vil kunne trænge ind i en pige. og det gør ondt/spænder meget når jeg forsøger at få den på plads...
håber jeg kan få hjælp og på forhånd tak.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Jeg synes du skal tale med din læge . om dine problemer . Det du omtaler er når penis er svulmet op. Ja der er nogle der lægger sig op på maven . Det er at førsøge om du kan komme i en kvinde , hun kan hjælpe din penis ind . men er du meget generet af det synes jeg du skal søge om evt operation Du må kunne læse om anatomi i penis og hvad den består af og hvad der gør at den ikke kan gå til den anden side, men det kan lægen også fortælle. Find dig en kærste der elsker dig for den du er . en tilfældig date , er ikke altid lykken. held og lykke
  • Indstillinger
    Ved at jeg selvfølgelig skal have en kæreste der elsker mig for den jeg er men det er lige så meget for min skyld som for en kommende kæreste. at vi kan have samleje hvis vi en dag beslutter os for det. Men ja skal sikkert snakke med en læge omkring det.
    Tak for svaret.
Log in eller Registrér for at kommentere.