Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jeg ved ikke om det er naturligt?

Redigeret 23 juli, 2011, 06:10 i Kvindelige sexproblemer
Jeg har onaneret i min seng for første gang, og da jeg kom, sprøjtede jeg. Problemet er, at jeg sprøjtede meget, og at det ligner jeg har tisset i sengen. Nu ved jeg ikke hvordan det ser ud når man sprøjter meget Som kvinde, fordi det er første gang i min seng. Ellers har jeg ornanet i badet via boblebad, og ved derfor ikke, om jeg sprøjter hver gang. Dog tror jeg, jeg gør, da det er den samme fornemmelse der kommer. Mit spørgsmål er, om man kan undgå at sprøjte og stadig komme? Overreagerer jeg? Jeg har haft sex med mænd, men er aldrig kommet dammen med dem, og ved derfor ikke hcordan jeg reagere i en sådan situation. Kan mænd lode det eller ej? Vær sød at hjælpe mig. Jeg er næsten lige kommet igang med onani og vil helst ikke stoppe efter en gang pga. vand, eller hvad det nu er.
Med venlig hilsen
Katrine

Kommentarer

  • Indstillinger
    Sprøjteorgasme er en helt naturlig ting, men det er faktisk de færreste, der oplever det, så derfor skal du først og fremmest ønskes til lykke, fordi det sker for dig.

    Jeg har ladet mig fortælle - og også læst her på siderne, at mænd simpelt hen finder det noget så fedt, hvis kvinden får sprøjteorgasme (Det er vist nok primært, fordi de tror, at de har gjort det noget så godt. :-) -) Men - altså også mænd nyder det hæmningsløst, så det er i hvert fald ikke det, der skal holde dig tilbage. Så lad endelig være med at forsøge at undertrykke det.

    Nu skriver du, at du aldrig har oplevet orgasme ved samleje - kun alene. Det kunne tyde på, at du har svært ved at slappe af og hengive dig til akten, så det vil jeg da foreslå, du øver dig i - personligt har jeg været mange år om det, så jeg kender til det.

    Nu kan du opnå orgasme ved at onanere, og der er ikke noget som helst forkert i, at du fortæller din partner, hvordan du gerne vil have det - igen - det vil de fleste mænd faktisk blive glade for.

    Det med at du sprøjter kan jo løses med et håndklæde e.lign.
Log in eller Registrér for at kommentere.