Er det normalt at have lyst til sex, men ikke at turde ??
Jeg har en kæreste men vi har kun været sammen 1 gang for jeg er bange for at anden gang gør ligeså ondt som 1. gang.
Vi prøver næsten hver dag, men når vi så er ved at komme igang tør jeg ikke alligevel, jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Er der ikke nogle der vil hjælpe mig med et svar på hvad jeg skal gøre :'/
Vi prøver næsten hver dag, men når vi så er ved at komme igang tør jeg ikke alligevel, jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Er der ikke nogle der vil hjælpe mig med et svar på hvad jeg skal gøre :'/
Kommentarer
Når du så er rigtig tændt og våd, så kan I putte en finger ind i dig lige så forsigtigt, efter lidt tids kærtegn indvendigt måske to fingre. Eller måske endda tre.
Hvis det også skræmmer dig lidt, så syntes jeg, at det skal være DIG som først prøver at stikke en finger ind. Hvis det så er okay, så kan han gøre det bagefter.
På den måde bliver du tryg ved at have "noget" derinde, og ved at det er en finger ad gangen bliver du udvidet og afslappet hvilket giver mere plads.
Som der bliver sagt ovenover, så er det helt normalt at det gør ondt første gang, og også at det gør lidt ondt de næste gange, men det må ikke blive ved med at gøre ondt i lang tid.
Lige nu bør I efter min mening som sagt have sex uden at han kommer ind i dig - men I skal prøver at bruge fingre.
Hvilket du også kan gøre når du onanerer.
Køb noget glidecreme på apoteket som I kan bruge både med fingre og med penis (og husk kondom på sidstnævnte).
Jeg er virkelig nervøs for at det gør rigtig ondt men...
rigtig mange tak for jer råd, jeg er glad for at der var nogle der ville hjælpe mig med mit problem