Hjem Mænd Mænds sygdomme

For meget hud, Scrotum og forhud

Redigeret 9 august, 2011, 05:26 i Mænds sygdomme
Hej
Jeg er en mand på 42 der har meget hud på scrotum og forhud.
Scrotum er så lang at jeg, til trods for støttende underbukser, tit er ude for at scrotum bliver "drejet rundt" eller lægger sig underligt ned af det ene ben hvilket medfører stort ubehag og til tider smerte, samt at jeg bliver nød til at afbryde hvad jeg har gang i for at rette op på det (ikke godt på job og i byen)
Scrotum har altid været stor, men det er bestemt ikke blevet bedre med alderen.
Jeg er tidligere blevet opereret for forhudsforsnævring (lodrette snit der blev syet sammen vandret) og er også opereret fordi min frenulum sprang ofte. Er i øvrigt også steriliseret.

Mine spørgsmål er nu:
Kan man på en sikker og rimelig lempelig måde reducere størrelsen af scrotum?

Skal jeg, som jeg har forstået at man nu skal ved sterilisation, selv betale for det?
Hvis ja, hvad vil det koste?
Og hvem kan udføre det?

Kommentarer

  • Det er aldrig sjovt at få klemt eller vredet testiklerne, men det er nok den "erhvervsrisiko", man har, når man har lowhangers = hængenosser.

    Hvor lang er din pung?

    Har aldrig hørt eller læst om forkortelse af pungen, men du kan da ringe til et privathospital eller spørge din læge.

    En løsning kunne måske være nogle stramme læderunderbukser købt i en sex-butik?

    Eller nogle piercingringe øverst i pungen hvorpå du sætter en kort ydre pung uden på nosserne? Sådan en pung kan laves af fx en stormasket netundertrøje. Den burde kunne holde nosserne oppe.

    Har du også problemer med forhuden, siden du nævner den i overskriften?
Log in eller Registrér for at kommentere.