Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ekstrem hårvækst

Redigeret 25 april, 2017, 05:55 i Uønsket hårvækst
Hej.

jeg er en dreng på 18 år.. Står med problemet omkring øget hårvækst, som nu virkelig har betydning for min hverdag.
min hårvækst er virkelig slem i følge mig selv, og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.. Mine lår og ben er kraftigt behåret hele vejen op. Mine arme er også forholdsvist behåret. Hele min mave og brystkasse er også¨behåret.
min nakke er også behåret, og min ryg begynder nu også at få rigtig mange hår... Det gør at jeg ikke er glad for at smide trøjen, og generelt har det virkelig stor betydning. Jeg barberer maven og brystet, så jeg selv synes jeg kan tillade mig at smide trøjen hvis det bliver rigtig varmt eller skal i bad, hvor der også er andre.
Det er bare ikke nogen holdbar løsning. Allerede nu er jeg mere behåret end de fleste mænd - og jeg er altså kun 18.
Problemet ligger i, at jeg simpelthen ikke har pengene til pernament hårfjerning, selvom der ikke er noget som jeg ønsker mere.. Ville derfor høre, om i vidste om, der er noget som helst, som kan give en støtte til behandling, eller om den eneste mulighed er, at jeg skaffer pengene selv? Eller om der er andre muligheder?
Jeg føler mig virkelig plaget af denne lidelse, og ved ikke hvad jeg skal stille op med mig selv.

Håber virkelig i har noget der kan hjælpe

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har ikke noget råd, men jeg undrer mig over det er blevet så moderne ikke at have hår på kroppen.
    Jeg har altid godt kunnet lide hår på kroppen hos en mand. På mig virker det mandigt.
    Jeg tror ikke, jeg er så sjældent et eksemplar af kvinderacen, så kan jeg lide det må masser af andre også kunne det.
    Min mand har ikke så meget hår og det kunne jeg da godt ønske mig inderst inde. Men hvad, det er jo andre ting, der tæller.

    Min ene søn har mange hår over hele kroppen, hans kone fandt ud af de skulle væk. Det blev han hurtigt træt af. Hun har accepteret, sådan er det.
  • Indstillinger
    Hej jeg er 18 og dreng med samme problem:

    Har selv meget ekstrem hårvækst har slet ikke noget i mod at folk er behåret (hvilket der er mange der går op i desværre) og ser det som en naturlig ting. Jeg er begyndt at udvikle hår på maven, nakken, bagsiden af overarmen og ned ad ryggen. Er træt af min egen hårvækst ned af ryggen især og vil kun fjerne mit hår de mest ekstreme steder for at folk ikke skal se ned på mig (folk laver diverse sammenligninger med abe ikke altid de mener noget med det) og for at føle mig mere normal.

    Først kiggede jeg på laserkirurgi, men det er ekstremt dyrt 2000 pr. behandling for skulder ryg og 8 betalinger er meget. Derefter kiggede jeg efter nogle produkter, som kunne give mig samme effekt som ved en professional. De fleste gør det selv laserprodukter virker kun på kvinder, men det lykkedes mig at opsnappe et effektivt produkt, som også virker på mænd. Er først begyndt på behandlingen, men kan ikke sige hvordan det virker. Det er ikke permanent, men skulle eftersigende (fabrikanten og brugerene) reducere tiden for, at det kommer tilbage og mængden af hår. Det er rimelig dyrt, men betydeligt billigere end ved en klinik.

    http://www.amazon.co.uk/Philips-Precisi ... 179&sr=8-1

    Phillips Lumea kan også købes i Elgiganten den koster bare mere der og ved Amazon har bedre bytte service. Er du interesseret i at følge med i mine fremskridt i processen vil jeg naturligvis gerne svare på dine henvendelser:

    Patrickbislev@hotmail.com
    61 14 60 28

    NB: Du kan ikke bruge Phillips Lumea, hvis du har for mørkhud, rødehår etc. læs grundigt igennem før du bestiller!!!

    Mvh. Patrick
  • Indstillinger
    kerinke1kerinke1
    Redigeret 14 maj, 2019, 16:04
    Spray mod uønsket hår - shуtobuy.dk Virkelig god effekt fra dette produkt.
Log in eller Registrér for at kommentere.