!!! plzz help T.T
det klør og svir ved mine mere private steder... ved ik hva det er... har sårn en brændene fornemelse... det hjælper lidt når jeg putter noget koldt derned... har haft været til lægen engang... hun ku ik se noget men sagde hun syns jeg sku tage en slags stikpille imod svamp fordi hun mente der godt ku være noget selvom det ik så sårn ud... det sveg mega meget men hjalp ik... der gik en uge og så forsvandt det lidt efter lidt... men det er kommet igen... det vil sige... det forsvandt ik help men dæmpede sig... var kun øm dernede og det brændte engang imellem og gjorde mer ondt... men lige nu er det rigtigt rigtigt slemt... det brænder og kan ik holde det ud... ligger i min seng og tuder fordi det gør så ondt dernede og ved ik hva jeg skal... kan ik holde ud at det gør så ondt... og kan ik li at lægen ik kan se noget... det eneste jeg har lagt mærke til ellers er at der er nogle steder hvor jeg selv syns jeg virker lidt hævet dernede... og lige det sted er det nærmest følelsesløst... men... hva gør jeg hvis det blir ved og lægen ik kan se noget og ik ved hva det kan være... nogle der ved hva det evt er? (det skal måske lige siges jeg er en pige på 16)
Kommentarer
Jeg forstår simpelthen ikke at du har gået med det i mange uger efter at du prøvede behandlingen mod svamp uden at tage til lægen igen.
Hun ville da helt sikkert sætte gang i nogle tests når nu det viste sig at behandlingen mod svamp ikke virkede.
Når du har det så dårligt som du har det lige nu, så syntes jeg at du skal gå ind til din mor og sige det så I kan tage til lægevagten og få noget der kan hjælpe lige nu.
Det kan fx. være at du kan få en recept på noget lokalbedøvende...
Så må du til din egen læge igen i morgen, så der kan blive lavet nye undersøgelser.
Du kan godt selv ringe til lægen og tage til lægen uden en voksen.
Eller er du langt ude på landet uden mulighed for at komme hen hvor der er en læge?
Har du en veninde hvis mor du kan bede om hjælp? Det tror jeg ikke der er nogen der vil have noget imod. Du bør ikke være alene hjemme når du har det som du har det.