Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp - underligt udflåd og menstruation !

spider68spider68
Redigeret 7 december, 2012, 04:30 i Åben debat for kvinder
Hej bruger du speral som præventation. det gav mig underlivsbetændelse. jeg ville tro du havde noget betændelse når det er lysegrøn. udflåd. så jeg synes du skal for lange de tager test om der er betændelse ved livmoder. og en blodprøve om der er betændelse i kroppen. at du får en evt skanning af livmoder for at se om noget er galt derinde. hvis du ikke selv siger hvad du vil have undersøgt . kan der gå lang tid før noget sker. Du skal ikke føle dig presset til at give din kærste samleje. hvis han elsker dig vil han forstå du har ondt og ikke kan . og du er dårlig lige nu. måske du og ham kan have sex på anden måde og du stimulere ham med udløsning så i stadig har kærlighed sammen. og ikke glider for langt fra hinanden. held og lykke

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej! Jeg er ved at gå i panik, og vil bare spørger dig om du fik det ordnet og fandt ud af hvad du fejlede?? Min historie ligner helt ekstremt den du fortæller, og jeg kan se at det er et stykke tid siden. Men please svar, jeg er virkelig i vildrede!
  • Indstillinger
    Det kan være at hun er ikke aktiv i forumet længere.
  • Indstillinger
    Jeg vil lige kommentere dit indlæg, da jeg er i samme situation. Jeg har de samme symptomer og har været til scanning en del gange og har fået taget diverse prøver. Intet har hjulpet. Samtidig, har jeg ofte siddet over for de lægelige fagfolk og følt at de ikke kunne hjælpe mig. Jeg har forhør mig, om ikke de kunne tage nogle andre prøver en de gængse, som de er vand til, da jeg tror det er en bakterie, som de ikke kan lokalisere eller arts bestemme. Min mand har for længe siden hørt en radio udsendelse om en gynækolog på Sjælland, der udtalte at han godt ved, hvad det er for en bakterie det handler om og ofte er det, fordi de leder efter den forkerte bakterie. Jeg ved desværre ikke, hvad han hedder og aner ikke, hvordan jeg skal finde ham, da min mand ikke kan huske, hvad han hedder. Sommer summarum er, at jeg har fået kontakt til en Klassisk homøopat, som er ved at prøve, om hun kan hjælpe mig. Det har hjulpet lidt, men jeg har stadig utrolig mange smerter, dog er det grønne slim fra skeden reduceret en del. Men, jeg har ikke mistet modet, da Nini min homøopat siger at hun vil blive ved så længe jeg vil. Behandlingen består af samtaler med hende og hun derved finder frem til en pille, der består af naturmedicin, som jeg skal indtage efter aftale. Jeg er ked af at måtte skuffe dig, men jeg tror ikke vores sundheds system er giret til denne slags sygdomme, som ligger uden for deres formåen inden for lægen videnskaben.
    Kontakt en klassisk homøopati i dit område og prøv dette. Jeg tror der er håb forude – ved at gå den alternative vej.
Log in eller Registrér for at kommentere.