Hjem Hud og hår Eksem

Hurtig voksende udslæt på højre baglår

Redigeret 14 juli, 2011, 01:30 i Eksem
Hej allesammen.

Jeg er en pige på 26 år. Jeg har nu 3 gange haft noget underligt udslæt under min højre balle, lige der sidst på låret. Det startede sidste sommer, efter en tur på 14 dage i tyrkiet. Da jeg kom hjem, gik der ca en lille uge der fik jeg et lille bitte rødt mærke der kløede helt vildt. jeg troede det var et myggestik. dagen efter var det vokset en del, og var bulet og der var en masse små bumse ligende knopper inden i over alt. det væsker osse. Det klør, svier, stikker.
lægen vidste ikke hvad det var så fik bare noget for allergi. det kom så igen 6 mdr efter samme måde som første gang. og nu har jeg det igen, igen 6 mdr efter.

nogen der ved hvad det kan være? Jeg har aldrig haft noget ligende før. har aldrig haft bumser eller noget, heller ikke da jeg var teenager. Og er aldrig syg. Influenza havde jeg sidst da jeg var 10 tror jeg. ( havde svine influenza, men den varede i 3 dage. )

vil gerne snart kunne kalde det noget, og meget gerne få noget der dræber det her, så det aldrig kommer igen.

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.