Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Næsekorrektion!

hej, jeg vil gerne vide om nogle har fået lavet en næsekorrektion?

- jeg ved det koster omkring 25.000 - men er det muligt man kan få lavet det gratis hvis lægen sender en henvisning?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Som jeg har skrevet tidligere, tror jeg det skal være meget grelt kosmetisk eller med direkte gener, før det offentlige bekoster en næseoperation.

    Men vi er jo ikke læger, men almindelige mennesker herinde, så den mest direkte måde at få svar på, er da at tage mod til dig og rådføre dig med din læge.

    Jeg har selv engang betalt selv for en næsekorrektion, og det er da rigtigt mange penge -omvendt er det jo et mindre beløb i forhold til hvad man senere i livet kan finde på at bruge på bil, ejerbolig, større udlandsrejse osv.

    Først og fremmest skal du dog nok spørge dig selv, om du føler det meget generende, og om andre end du selv lægger mærke til det - er det f.eks. tydeligt på fotografier og lignende?
  • Indstillinger
    ja den er meget tydlig også på billeder :-) og det er noget der bliver kommenteret, og jeg hader at se mig selv i et spejl og på billeder, derfor vil jeg gerne ha gjort noget ved det, skal til lægen imorn og har også skrevet med en læge, så må se hvad de siger :-)
  • Indstillinger
    Hi. Jeg har rigtig brug for hjælp. Vil meget gerne vide om nogle ha fået lavet næsekorrektion. Er det muligt jeg kan få lavet det gratis. Ha' en næse som giver mig altid problemer med at trække vejret og fysisk gener for den er lidt større. Jeg er ikke tilfreds og hader at se mig selv på billede. Er meget og altid genert at sende mit billede med CV. Fx.
    Jeg ha' ikke råd til det for det koster cirka 25000 kr op til 30000 kr.
    Er der nogen der kan hjææææææææælpe mig med at gøre noget ved det?
    Og mange mange tak
    Mvh
    Anasagadire@gmail.com
Log in eller Registrér for at kommentere.