Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Lugt og svie

Redigeret 17 juli, 2011, 16:41 i Mandlige sexproblemer
Jeg har det problem at min pik har i den sidste uges tid lugtet meget.
2 timer efter jeg har været i bad og forsøgt at vaske den så godt som muligt, lugter den igen.
Den anden lidt mistænkelige ting er at hver gang jeg tisser mærker jeg en svie. Det gør ikke meget godt, men nok til at gøre det ubehagligt at tisse.
Kan det være en kønssygdom? Jeg har prøvet at læse mig frem til det, men jeg kan ikke finde nogen sygdom som matcher mine symptomer.
Sidste gang jeg havde sex var for 10 dage siden med en pige jeg ikke kendte særlig godt, og det var dumt nok uden kondom.
Håber at i kan hjælpe mig, da lugten går mig meget på.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej du skal gå til din læge du har måske fået blærebetændelse . det gør ondt og svier når du tisser. om det har noget at gøre med lugten ved jeg ikke . Men hvis der sidder gammel sved under for hud. eller der er svamp under forhud kan det lugte grimt. nu hvor du har haft ubeskyttet sex skulle du lige få tjekket for kønssygdomme. og derefte huske kondom. Du kan smitte kvinderne med svamp og de kan smitte dig hvis de har det. held og lykke
  • Indstillinger
    Det er næppe blærebetændelse.... ikke endnu....
    Men en kønssygdom... eller måske blot en svamp....
    Så smut straks til lægen.. og du behøver ikke at være helt nyvasket... der skal jo gerne være sympotomer...
  • Indstillinger
    hmm.. Jeg er desværre på ferie lige nu. Så der går lidt tid før jeg kan komme forbi lægen.
  • Indstillinger
    Hej er du på ferie i danmark kan du gå til en anden læge . eller benytte vagtlægen i den by du er i. god bedring.
Log in eller Registrér for at kommentere.