Papillomavirus
Jeg ( 41 år ) havde for ca 10 år siden svære celleforandringer og fik en kegleoperation. Jeg er siden hvert år blevet tjekket.
I dag har jeg været hos lægen,da jeg havde mistanke om kønsvorter - hvad desværre var korrekt.
Blev penslet på dem. Lægen sagde så til mig,at han synes,at jeg blive vaccineret mod Papillomavirus. Hvortil jeg svarer,at det kan vel ikke svare sig,når jeg allerede er smittet med den.
Men han mente alligevel,at det var en god ide.
Hvad mener I......?????
I dag har jeg været hos lægen,da jeg havde mistanke om kønsvorter - hvad desværre var korrekt.
Blev penslet på dem. Lægen sagde så til mig,at han synes,at jeg blive vaccineret mod Papillomavirus. Hvortil jeg svarer,at det kan vel ikke svare sig,når jeg allerede er smittet med den.
Men han mente alligevel,at det var en god ide.
Hvad mener I......?????
Kommentarer
CITAT SLUT
Jeg kender ikke rigtig noget til det, men fandt dette her. Det lader til, der er flere slags man kan smittes med. Du er sikkert ikke smittet med alle 4. Jeg tror din læge har ret.
Hvis andre har noget at tilføje,må de meget gerne komme på banen
På et tidspunkt anbefaldede de kun virussen til personer, der ikke havde haft sex.
Men det er måske blevet lavet om?
Det må det jo være, hvis din læge anbefaler det.
Jeg er også nysgerrig, men kan desværre ikke hjælpe dig. Men håber at nogen kan byde ind med et godt svar :-).
Kærlig hilsen Trine