Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Rødme, skallende hud og knopper på forhud og penishoved.

Redigeret 13 februar, 2012, 16:46 i Åben debat om kønssygdomme
Sidste år døjede jeg med svamp på penishoved (rødme og kløe) og fik en creme ved navn Pevisone af min læge som hjalp med det samme.

Nu har jeg igen i år fået problemer dernede, som indebærer rødme, hud som kan "gnides af" og små røde knopper (de ligner meget små "blister" som på tungen, dette er kun på penishovedet), dog ingen kløe. Lægen mente igen det var svamp, men at den havde gjort sig immun overfor Pevisone, og gav mig så et andet middel mod svamp ved navn Brentacort.

Det skal siges at de steder hvor huden var faldet af før jeg fik Brentacort i Torsdags, ikke længere var røde (pga. det "nye hud" går jeg ud fra), men nu, siden jeg i Torsdags har brugt Brentacort 2 gange dagligt er det hele rødt igen. Huden kan fortsat "gnides af" og knopperne er der stadigvæk, jeg ser absolut ingen virkning fra den nye creme, faktisk kun forværelse.

Jeg kan heller ikke se hvordan det kan være svamp igen når symptomerne er så meget mere ekstreme.

Da jeg skal på ferie d. 14. håber jeg nogen kan løse mysteriet inden, på forhånd tak.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej, ville høre om du har fået noget svar/helbredt , for jeg har præcis det samme problem som du beskriver der, og føler ikke min læge og hudlæge kan komme med noget svar på hvad det er...
Log in eller Registrér for at kommentere.