Hjem Øre, næse og hals Åben debat om øre-, næse- og halssygdomme

Tør hoste,nysen og opkastfornemmelser.

Jeg har plagets af tør hoste i over 2 år nu. Det startede med at jeg hostede når jeg lå ned og skulle sove.
Senere er det blevet værre og værre..nu hoster jeg og nyser lige efter hinanden, og det kløer så meget i halsen at jeg får opkastfornemmelser!

Det er meget generede da det sker på alle tider af døgnet, også på arbejdet hvor mine kollegaer tror at jeg er ved at blive kvalt.

Hosten kommer også når jeg sover..derved vågner jeg og min mand..

Opkast fornemmelser bliver i halsen, så jeg har ikke kastet op endnu.

Jeg er blevet testet for allergi, astma, hjerte problemer, lunge problemer, fået taget blod prøver og urin prøve. ALT SER FINT UD

Jeg har afprøvet flere mediciner, så som asma medicin, syre dæmpende, allergi medicin, Der er noget der hjælper og det er hoste dæmpende piller, men det tager kun det værste.

For 6 år siden holdt jeg op med at ryge.

Ellers er jeg sund rask og fejler ikke noget.

Kommentarer

  • Du skulle prøve akupunktur. Måske kan det hjælpe.

    Jeg lider selv af kløen i halsen uden nogen påvist grund, det er ikke så slemt at jeg vil bruge penge på akupunktur. Men nød bryder alle love, så hvis det bliver værre. !!
    Min daværende "kloge" læge troede jeg var skør, da jeg fortalte ham det. Min ældste søn har arvet min "skørhed". Det var inden den megen omtale af allergi.
Log in eller Registrér for at kommentere.