fodindlæg
For et par år siden var jeg så uheldig at brække skinnebenet (crusfraktur). Jeg blev opereret og fik indsat en LISS-skinne langs knoglen. Forløbet efter operationen var uden komplikationer. Udover den genoptræning jeg fik umiddelbart efter at jeg måtte støtte på benet, har jeg brugt rigtig meget tid med genoptræning i fitnesscenter primært stepmaskine, kondicykel (opvarmning) og benpres , hjemme b.la på vippebrædt. Nu er jeg desværre begyndt at få ondt i anklen samt ondt på trædefladen ved storetåen, når jeg går.
Derudover har jeg også lette smerter i knæet (foran) når jeg cykler. For ikke at belaste kører jeg altid i lavt gear og undgår at sejtrække.
Jeg har kontaktet læge og en fysioterapeut og de mener at det vil hjælpe med et fodindlæg i skoene. Er der nogen som har erfaring med dette og evt . kan give nogle råd om hvor man kan få en god vejledning? Det er lidt af en jungle at søge på nettet om dette
Derudover har jeg også lette smerter i knæet (foran) når jeg cykler. For ikke at belaste kører jeg altid i lavt gear og undgår at sejtrække.
Jeg har kontaktet læge og en fysioterapeut og de mener at det vil hjælpe med et fodindlæg i skoene. Er der nogen som har erfaring med dette og evt . kan give nogle råd om hvor man kan få en god vejledning? Det er lidt af en jungle at søge på nettet om dette