Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

grimme hjerteproblemmer

Redigeret 17 juli, 2011, 04:37 i Hjerteproblemer
hej alle sammen

jeg har i de seneste par år haft lidt problemmer med mit hjerte. det som om mit hjerte stopper med at slog i lidt tid, også banker rigtig hurdig(ligesom den skal nå de hjerte slag plus flere det ikke noget imens det stoppede i lidt tid). jeg har det flere gange om dagen men det meget forskelligt hvornår det sker, men jeg tager mig selv i tit at tage mig selv til hjerte flere gange om dagen, fordi det bare gør ondt. det som om mit hjerte nogle gange vil pore sig ud, også bliver jeg meget svimmel.

jeg har ikke rigtig sagt det til nogle, ud over min moster som også har nogle problemmmer med hendes hjerte og hun sagde hun hade nogle af de samme syntomer som jeg også har, men de kan ikke finde ud hvad det er.

det er nu ikke fordi jeg har det største problem i hverdagen med det. men det er ret så ubehaligt, for man tror man er ved at for et hjertestop.

mvh Vanilla

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Vanilla

    Jeg syntes med det du beskriver, vil det være relevant at bede om en henvisning til hjerteambulatoriet for at blive udredt for evt. hjertesygdom.
    Måske er det intet, men du skal ikke gå og være utryg, da der ved noget hjertesygdom kan stress påvirke det.
    Derfor få en tid hos din læge og bed om at blive udredt.
    Jeg vil foreslå at du printer dit indlæg ud og tager det med til lægen.
    Rigtig god bedring.
    Mange hjertelige hilsner
    Rita
Log in eller Registrér for at kommentere.