Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

problem

Redigeret 9 juli, 2011, 16:36 i Mandlige sexproblemer
hej debat :) jeg ville høre om i kunnne svare mig på noget, eller i hvert fald hjælpe mig på vej.. Jeg har haft flere småproblemer som jeg er ved at få styr på (dog uden en læges hjælp) men har dog stadig to spørgsmål.. 1. Jeg syntes selv mine kugler er for små, og hvor store burde de være på en sund 15 årig? Og 2. Den der streng ting.. Er den overhovedt til noget nøtte? Tak på forhånd. Ps. Skrevet på en dårlig mobil..

-ja okay, og så lige et mere.. min pik er normal omkring 5cm i slap tilstand, og vokser til 15cm.. er det normalt? o___o

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej din penis lyder til at have normal længde. Om dine tekstikler er for små er ikke til at sige. Passer det til din kropsbygning. det er jo nu hvor man er 14 - 15 år hvor kroppen begynder at ændre sig . og nogle drenge er senere til at udvikle sig end andre. men prøv at spørg din far . hvornår han fik hår. og det ændrede sig hos ham. for det kan ligge i din families genner hvornår du bliver udviklet. og der er jo nogle år til du bliver 18 år endnu. så du skal ikke være nervøs. du skal bare lære din krop at kende. Mange drenge praller med de har en stor penis. men de fleste er ganske almindelige. vær du glad din er alm. og fungere. Jeg ved ikke hvad strengen er til men tænker det har noget med følse at gøre ved samleje i penishoved. prøv om du kan finde noget om sexualundervisning. mænds anatomi se om der er noget om kroppen der. Sundhedsplejesken har måske også noget om sexualitet og forandring af kroppen. ellers prøv at skrive fra dreng til mand.om der kommer noget. held og lykke
Log in eller Registrér for at kommentere.