Hjem Kvinder Snart gravid

Gravid ?

Redigeret 30 juni, 2011, 14:32 i Snart gravid
Hejsa .
Jeg havde min sidste mens den 28 i sidste måned. og har ikke haft den siden.
for ca 3 uger siden fik jeg meget ondt i mit underliv så meget jeg næsten grad. og lige siden har jeg haft meget ondt i underlivet og i maven.
har haft meget udflåde siden.
Jeg har testet i dag men negativ.
Kan jeg være gravid ?

Kommentarer

  • Nogen som evt har et forslag.
  • Hvis du har haft sex kan et æg godt være blevet befrugtet.

    Det skulle ikke være normalt at kunne mærke det straks, men muligt for nogen.

    Graviditetstests måler koncentrationen af HCG, og hos nogen går der lang tid før koncentrationen er høj nok til at blive målt.

    Men menstruationer kan også udeblive uden at man er gravid.

    Jeg kan ikke forstå, at du har gået rundt med stærke smerter og meget udflåd i 3 uger uden at opsøge lægen!

    Hvis det er en infektion kan der dannes arvæv som kan forårsage fertilitetsproblemer.

    Ring og få en tid hos lægen så det kan blive vurderet om du skal have penicillin, behandles for klamydia (smerter + udflåd er symptomer hos dem der får symptomer) og/eller om du er gravid.
  • Jeg har vært til læge i dag.
    Der er intet galt med min mave.
    men hun garanterede heller ikke at jeg ikke var gravid. så
    vi skulle se tiden and og tage en test om en uges tid hvis det ikke var kommet.
    jeg fik taget en blodprøve osse for noget betændelse. og det var der ikke.
  • For mig at se kan der være et hav af ting galt - for selvfølgelig er der noget galt når du har haft ondt i 3 uger.

    Er det rigtigt forstået, at hun IKKE foretog en gynækologisk undersøgelse og tog prøver fra skeden/livmoderhalsen?

    I så fald syntes jeg du skal have en ny tid.
  • nope gjorde hun ikke,,
    ser lige tiden and. ellers kontakter jeg hende igen
  • Det forstår jeg intet af hvis du har fortalt om underlivssmerter og øget udflåd. Men jeg håber da at I finder ud af hvad der er med dig.
  • Håber jeg osse.
    Det er ikke specielt i underlivet men generalt i hele maven.
    Min mens er på udeblevet's dage 3 imorgen.
Log in eller Registrér for at kommentere.