Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ondt under sex

Redigeret 27 juni, 2011, 15:51 i Kvindelige sexproblemer
Hey
Har et spørgsmål som nogle måske kan hjælpe med...

Mit problem er at det gør ondt når jeg har sex også når min kæreste trænger op i mig... Vi har været sammen i 2 år og det har altid gjort ondt...
Det gjorde også ondt med min eks kæreste... Den eneste gang det ikke har gjort ondt var hvis fyren var meget lille...

Jeg er meget tryk med min kæreste så det ikke fordi jeg spænder eller er nervøs.
Vi tager os også god tid med forspillet og sørger for vi har varmet godt op... Vi har prøvet forskellige stillinger men intet hjælper. Det hjælper heller ikke at jeg er øverst så jeg selv kan styre det for det gør også ondt. Det er først ca. efter han har været inde i mig i lang tid det begynder at blive lidt rart og ikke gøre så ondt.

Og selvom min kæreste er ret stor så mener jeg da ikke det burde gøre ondt pga det stadig...

Har været til lægen og hun kunne intet finde... Det er ikke noget galt! Men det gør bare stadig ondt.

Jeg kan feks heller ikke have sex mere end 1 gang hver 3. dag for ellers gør det ekstra ondt.

Nogen der kender det? har gode råd? Er der endre der også har det sådan?

Kommentarer

  • Indstillinger
    heysa

    Det lyder til at din krop trods forspil osv måske allige spænder ved det ikke?
    har og haft problemer mde det.
    Men så købte mig og min kæreste glidecreme. både på forspillet på mig og på sig selv. og det hjalp faktisk en hel del..

    så mit råd vil være at prøve det. det kan købes på apoteket eller matas vil jeg tro også har det.
Log in eller Registrér for at kommentere.