HJÆLP - er der nogen der kan "oversætte" tallene for mig??
Helt NY i denne verden og fuldstændigt på bar bund...
Har også spurgt om medicin i anden tråd, men håber der er en der kan oversætte nedennævnte tal for mig???
TSH 13,61
T3 1,01
T4 57
- er det tæt på normalt eller hvordan? Kan det rette sig igen? Fik konstateret lavt D-vitamin i nov og har taget kraftigt D-vitamin tilskud siden (35-70 m om dagen)
Tak tak tak
Sanne
Har også spurgt om medicin i anden tråd, men håber der er en der kan oversætte nedennævnte tal for mig???
TSH 13,61
T3 1,01
T4 57
- er det tæt på normalt eller hvordan? Kan det rette sig igen? Fik konstateret lavt D-vitamin i nov og har taget kraftigt D-vitamin tilskud siden (35-70 m om dagen)
Tak tak tak
Sanne
Kommentarer
p.s men hvis du som i tidligere indlæg skriver at du ikke mener at være mærket af det så lad da være med at få behandling, og hold så godt øje med om du får det dårligere. Tjek stofskifteforeningens hjemmside der er megen information.
1000 tak fordi du gav dig tid til at svare!
Det er da lidt skræmmende med D-vitaminerne... jeg fik også målt stof-skifte i nov hvor D-vitamin lå på 16-17 men stofskifte kun lidt for lavt. Så fik jeg ordineret meget høj D-vitamin dosis og det kan så måske have skubbet yderligere til stofskiftet??? Uha da.
Hvis jeg bare siger "antistoffer" ved lægen så godt hvad det er jeg beder om?
Igen 1000 tak for svar!
Sanne
Hvordan oplever I at D vitamin forstyrrer stofskiftet og er det "kun" ved lavt stofskifte ?
Kh LH
Du skal bestemt ikke stoppe med dit D-vitamin tilskud, men huske også at tage magnesium, da det er vigtigt for at D-vitamin kan virke optimalt.
Jeg vil også på det kraftigtigste opfordre dig til ikke at "hoppe" på de anbefalinger som Trevor Marshall skriver om i hans vandvittige Marshallprotokol. Der er ingen i den videnskablige verden der tager denne mand alvorlig. Det har da også vist sig at de som følger hans protokol ikke bliver raske, ´men istedet får det dårligere og dårligere.
Hilsen Niels
Jeg undrer mig fortsat over at mine tal er så dårlige, for jeg føler mig ikke specielt dårlig. Det hele startede med usædvanligt hårtab, men det har rettet sig igen.
Jeg synes jeg er mere træt end før i tiden, men med 2 yngre børn, tænkte jeg egentlig at forklaringen lå der.
Ellers synes jeg ikke der er det store - men nu må vi se hvad lægen siger.
Igen - mange tak fordi I har givet jer tid til at svare!