Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

afhængig af at møde nye mænd...

Redigeret 3 juli, 2011, 16:15 i Utroskab
Jeg er gået hen og blevet fuldstændig afhængig af sex, og gerne med mange forskellige mænd..... det hele startede med et kæmpe vægttab (65 kg ) og efterfølgende ændret syn på mig selv, og meget større selvtillid... men samtidig faldt min mands sex-lyst, da han jo i sin tid fald for en meget stor pige, og altså er til store piger :-(
Efter et par år med alt for lidt sex og snakken frem og tilbage 100 gange om hvad vi skal gøre for at få det til at blive bedre endte det så med at jeg var min mand utro. fandt en anden på nettet og havde sex... blev fuldstændig vild med spændingen ved at finde noget "fremmed" og have sex med andre...
Jeg har fortalt det til min mand, og har opfordret ham til selv at finde en elskerinde, hvilket han heldigvis har accepteret, og han har fundet en (i vores omgangskreds desværre) men det går nok, selvom jeg syntes det er lidt underligt at jeg ved hvem det er....
Men tilbage til mit egentlige problem.... Jeg har nu fundet mig 3-4 faste elskere, og det ved min mand godt, og accepterer det (hurra for ham) men jeg vil stadig have mere, og flere nye sexpartnere... ved ikke hvad der er galt med mig, men kan ligesom slet ikke få stoppet igen, ved godt at det er spængingen i det, og følelsen af at blive attrået/begæret som jeg sikker ubevidst higer efter, men den får jeg jo også ved de faste jeg har.... men mere vil have mere, og jeg kan bare slet ikke få nok, og kan ikke få stoppet igen.... søger gode råd om hvordan jeg får sat en stopper...

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej,

    Jeg så et indslag i Aftenshowet om en kvinde med det samme problem som dig. Hvis du søger på google med disse ord: sexafhængig aftenshowet - vil et af de første hits være fra dr. aftenshowet. Klik på dette og du kan læse lidt om hende og hendes sexafhængighed.
    Jeg kan huske fra indslaget at hun i dag arbejder som sexolog og terapeut. Måske var hun oplagt for dig at tage kontakt til? Hendes navn står på føromtalte webside.

    Held og lykke, Karmacure
  • Indstillinger
    Du har haft en meget stor overvægt, d.s.v. du har sikkert haft et madmisbrug? Så kom du af med din overvægt men de følelsesmæssige årsager til, at du overhovedet havde et misbrug og blev overvægtig er ikke bearbejdet. Så du har formentligt bare erstattet det ene misbrug/afhængighed med et andet. Når man ikke får fat i årsagerne, flytter man ofte bare rundt på problemerne.

    Derfor vil jeg bestemt også anbefale dig at opsøge en psykolog/terapeut, så du kan få arbejdet med de bagvedliggende årsager til, at du ryger ud i afhængighed/misbrug. Der er altid en årsag og misbrug har altid en psykologisk/følelsesmæssig funktion.

    KH Helene
  • Indstillinger
    Hej da jeg gik fra min ex mand efter 2 år uden sex og kærlighed fra hans side til mig . var jeg så frustreret at jeg bare havde brug for at finde en mand der ville elske mig . holde om mig og være der for mig . men sex blev også en del af det . Jeg blev total ukritisk hvem disse personer var . bare de kunne være der for mig og behovet blev blev dækket. prøv at se på de mænd du har fundet . måske vil de dig kun for sexet skyld . måske du en dag føler dig udnyttet . jeg har også prøvet at have en elsker som jeg var forelsket i men hal ville kun have sit behov dækket. og ikke ses med mig. Hjernen bliver ukritisk på hvem vi vælger at elske med . når vi kommer i underskud af feks. sex. Børn der ikke får omsorg opsøger fremmede mennesker . og får venlighed fra andre. Måske du og din mand bare skal være venner og uafhængie af hinanden. og du kan finde en ny mand der passer til dit behov. ellers kan du tage din mand med i swinger klub. held og lykke
  • Indstillinger
    tak for svar.... der er ihvertfald noget af det der kan bruges, og noget der skal kigges lidt nærmere på ;-)
  • Indstillinger
    Hej godt der er noget du kan bruge . held og lykke
Log in eller Registrér for at kommentere.