Nogen med lignende symptomer?
Hej
Jeg har haft samleje med min kæreste, som jeg har været med i 3år. For første gang har vi haft ubeskyttet samleje,præcist i befrugtnings perioden altså 10 dage efter min menustration stoppede. Dagen efter samlejet fik jeg meget ømme bryster og større, og havde mærkelige fornemmelser i underlivet som gjorte heelt vildt ondt og 2 uger efter gjorte det stadig ondt, hvor jeg så fik min menustration.
Menustrationen var meget mærkelig, hvor der var store klumper "kød agtig slim" og fik menustrationen 2-4 dage før tiden. Den varede i 3 dage,hvor den var meget stærk første dag og de sidste dage meget svag. Efter menustrationen stoppede, havde jeg meget mærkelige smerter i brysterne og diarre. Men nu er det stoppet, og kan kun mærke lidt til underlivet.
Hvad kunne det være ?
Jeg har haft samleje med min kæreste, som jeg har været med i 3år. For første gang har vi haft ubeskyttet samleje,præcist i befrugtnings perioden altså 10 dage efter min menustration stoppede. Dagen efter samlejet fik jeg meget ømme bryster og større, og havde mærkelige fornemmelser i underlivet som gjorte heelt vildt ondt og 2 uger efter gjorte det stadig ondt, hvor jeg så fik min menustration.
Menustrationen var meget mærkelig, hvor der var store klumper "kød agtig slim" og fik menustrationen 2-4 dage før tiden. Den varede i 3 dage,hvor den var meget stærk første dag og de sidste dage meget svag. Efter menustrationen stoppede, havde jeg meget mærkelige smerter i brysterne og diarre. Men nu er det stoppet, og kan kun mærke lidt til underlivet.
Hvad kunne det være ?
Kommentarer
Mit bud på det her er, at et æg blev befrugtet og så endte med at blive udstødt, fordi det ikke egnede sig til at udvikle sig til et liv.
Her henvises der til, at det formodes, at omkring 50% af alle befrugtninger udstødes.
http://www.min-mave.dk/artikler/at-mist ... -abort.htm
http://www.min-mave.dk/artikler/at-mist ... gn=artikel
Der er et hav af faktorer der skal gå op i en højere enhed for at ægget kan udvikle sig til et foster.
I og med at langt de fleste af de her ustødelser (som sker fordi der simpelthen ikke er grobund for liv) sker i de første uger, opdages det ofte slet ikke at der har fundet en befrugtning sted.
Nu var du så en af de få der fik graviditetstegn fra dag 1...
MÅSKE - vi ved jo ikke om det var det. I mine øjne virker det dog bare temmelig sandsynligt. Jeg kan ikke se nogen anden forklaring.
Og var det ikke også det du selv havde mistanke om da du stillede dit spørgsmål her?