Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Udlever mine drømme

Jeg er en mand på 43 år som der har et problem som der er forbundet med min søvn, jeg vågner af og til ved at jeg enten slår ind i væggen ved min seng eller på mig selv, som barn gik jeg at og til i søvne, jeg ved ikke om det er en form for søvngængeri jeg har, men i hvert fald er det ret ubehageligt, for et par dage siden havde jeg en drøm hvor jeg var oppe og slog, jeg vågnede med at jeg slog hårdt ind i væggen ved min seng og jeg har stadigvæk godt ømme fingere, jeg kan også huske at jeg en anden gang vågnede op og det første jeg så var min knytnæve der knalderede lige ned i mit ansigt så jeg var ved at gå ud som et lys, jeg har også af og til rive mærker på min krop.

Er der en eller anden behandling man kan få for dette og hænger det måske sammen med at jeg som barn af og til gik i søvne og gjorde de mærkeligeste ting

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Erik

    Når man sover, er underbevidstheden meget aktiv og den fortæller nogle meget levende historier i vores drømme.
    Under hypnose kan man komme i kontakt med underbevidtheden. D.v.s. at man kan finde ud af, hvad det er for historier og man vil kunne lytte til den uden de voldsomme reaktioner, der kommer om natten.

    Så jeg mener, at dit problem kan blive bedre eller løst v.h.a. hypnoterapi udført af en kompetent behandler.

    Hilsen Helene
Log in eller Registrér for at kommentere.