Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

HJLÆP!! LOPPEBID!

Jeg vågnede op med tre "bid" i armhulen efter et besøg hos en veninde og hendes nye hund!! nu har jeg så fundet ud af det er loppebid jeg har fået mig!! hvordan i alverden skal jeg slippe af med det?? nu er de vel i mit hus, mine tæpper og alt??? Har ikke selv nogen form for husdyr, eller andre behårede væsner i mit hjem, så skal bare vide hvordan jeg kommer af emd krybene i hjemmet (:

Kommentarer

• Jeg tror nu ikke det er så slemt. Lopperne lever ikke længe og kan ikke formere sig på mennesker.
  • Hej måske du kun har den loppe med hjem i tøjet der har bidt dig. hvis der kun er en skal det være en drægtig hun for der kommer flere. hvis din venindes hund ikke kommer hos dig . har du det ikke i hele huset. hvis de yngler vil du opdage det . lopper kommer frem når vi slukker for radiatoren. i stuen. og det er sommer. Du kan købe loppemiddel på matas men noget er så skrap at dyr ikke må være der mens det er sprøjtet og jeg vil sige heller ikke dig selv imens. Rens sårene og smør kløstillende salve på. hvis de ikke bliver røde omkring . går de snart væk igen. held og lykke
Log in eller Registrér for at kommentere.