Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Forskel på kuglerne

Redigeret 16 juli, 2011, 17:48 i Mandlige sexproblemer
Hej folkens fra netdoktor

Jeg er en dreng der snart fylder 16 år og jeg ved ikke helt om jeg fejler noget men det er som om at der sidder et eller andet på min venstre "kugle" det er lidt mærkeligt det føles som en extra blodåre/"snor" fra kuglen og op....
Når jeg bare lader dem hænge, hænger den venstre også længere nede end den højre..... Og når jeg presser dem helt frem kan man godt se et eller andet mEn hvad det er ved jeg ikke håber i kan hjælpe miG....

Ps har ikke snakket med nogle om det og undskyld hvis der er stave fejl skrev på iPod.....

Kommentarer

  • Indstillinger
    For det første, så hænger kuglerne ikke på nogen lige langt nede... Det ville være et problem, da de så ville komme i klemme mellem lårene...
    Det at du føler ekstra strenge.... Måske er det når der er tryk på? er det afhængigt af hvor længe siden det er, du har haft udløsning?.
    måske kan det virkelig være en ekstra sædstreng... De findes... og giver først problem, når folk tror de er blevet steriliseret...
    Du kan altid spørge lægen.... måske føler du at det er besværligt... eller ubekvemt... Men jeg føler nu ofte at det er lægen der har problemerne...
Log in eller Registrér for at kommentere.