Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Små knopper ved skede indgang.

Hej ..
er en pige på 15 år. Har bemærket nogen små lidt hvide ( ligner knopper ) ved min skede indgang, er lidt i tvivl om det kan være kønsvorter men tanken har strejfet mig.. Det klør rimelig tit, og svir engang imellem..

håber i kan hjælpe mig lidt på vej :-)

Kommentarer

• Hej jeg tænker om det kunne være svamp , men knopper der er hvide indeni . synes lige du skal ringe til din læge i morgen og høre om du skal have noget at smøre med. Pas på med at kradse i det. og vask finger efter . god bedring.
  • Har netop for nogen måneder siden haft svamp og fik behandling med det samme, men havde ikke disse knopper der.. Kan man få sådan nogen små knopper ved at ha svamp? Men jeg kunne kun se da jeg kiggede at den ene var lidt hvid, kunne ikke rigtig se de andre da de er lidt langt inde, men kan tydeligt mærke dem hvis jeg prøver.. Men de svir hvis jeg rør dem.
    Og jo tak :-)
  • Hej jeg kan ikke læse hvad knopperne kommer af under sygdomme. men har selv prøvet at kroppen reagerer hvis jeg klør det samme sted hele tiden. måske det hvide er lidt betændelse ved at klø dig. Dit svamp er måske ikke helt væk da det stadig klør. så må du have noget andet der kan tage det. så du må tale med lægen igen. held og lykke
  • Tak skal du ha. Men tror du det kan være kønsvorter?
  • Hej det ved jeg ikke . jeg ved ikke hvordan de ser ud. men hvis du ikke har haft sex med mange drenge er der ikke den store risiko for det.
  • Har jeg ikke. Har en fast kæreste som jeg kun dyrker det med.
  • Hej godt håber du får svar ved lægen kærligst
  • Kønsvorter smitter hvis man har sex med en der har dem, så det afhænger ikke af antallet af sexpartnere.

Nå, jeg syntes ikke det lyder som vorter. Du beskriver det jo nærmest som en slags bumser, talgknopper eller eksem.

Hvis du havde knopper i munden som kløede og sviede, så er jeg sikker på, at du havde været hos lægen for længst for at få noget at smøre dem med så de holdt op med at genere dig.
    Så se du bare at komme afsted - det er fuldstændig ligegyldigt at de sidder hvor de gør :)
Log in eller Registrér for at kommentere.