Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Røde knopper omkring bikinilinjen(?! haha)

Redigeret 16 juli, 2011, 19:35 i Åben debat for mænd
Hej.

På trods af den lidt useriøse overskrift så det faktisk der mit problem er. Jeg har fået nogle røde knopper ikke tæt på penis rodden, men længere oppe (som jeg tror man ville kalde bikinilinje hvis man var en tøs).

De klør, og jeg har haft dem en gang før.. Der er ikke mange, men sådan 5 stykker. Jeg har været til egen læge som skar lidt af og sendte til test men har intet hørt fra ham, og det er måneder siden!

Derfor ville jeg lige tjekke herinde om der var nogen af jer der har prøvet det samme? Min kæreste og jeg er stadig seksuelt aktive, og hun har intet fået.. Jeg har self overvejet om det kunne være pga trimning, men har bare gjort det mange gange før uden problemer..

Alle svar vil være til stor hjælp!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej i morgen ringer du til sekrætæren hos lægen og spørger om der er kommet svar. normal skal man selv ringe og høre reslutatet. måske det er derfor du ikke har hørt noget. ellers ring til lægen igen og hør om du skal smøre knopperne med noget. held og lykke
  • Indstillinger
    Der kan være forskellige årsager til knopper....
    Barberknopper.... Ofter så er det en situation, der forsvinder eftehånden som huden vender sig til det..
    Nedgroede hår... er også en mulighed.. Men det burde lægen kunne se.. og så kunne pille et flere cm langt hår ud...
    Svamp i skridtet... den slags kan starte med at se ud som knopper... Og en dyrkning kan afsløre om der er svamp..
    Og der er sikkert mange flere typer knopper....
Log in eller Registrér for at kommentere.