Solbadning "over and all"
Hej!
Jeg er en fyr på 17, som har et spørgsmål. Nogle vil synes det lyder dumt, men jeg kan ikke finde et andet sted hvor man kan få et seriøst svar
Jeg har den typiske danske vinter hudfarve.. Den vil jeg gerne snart til livs.
Især fordi jeg går rigtigt meget op i at andre synes min krop er pæn.
Eftersom jeg er homoseksuel, så går det jo ret meget ud på at også have en pæn popo (undskyld udtrykket :P )
Hvordan får man sol downunder, uden at skade det hele?
Det er jo første gang det får sollys på den måde
Kan man blive solbrun selvom man solbader med underbukser på?
Eller skal man være HELT nøgen?
Håber på et som altid seriøst svar!
På forhånd tak ^^
Jeg er en fyr på 17, som har et spørgsmål. Nogle vil synes det lyder dumt, men jeg kan ikke finde et andet sted hvor man kan få et seriøst svar
Jeg har den typiske danske vinter hudfarve.. Den vil jeg gerne snart til livs.
Især fordi jeg går rigtigt meget op i at andre synes min krop er pæn.
Eftersom jeg er homoseksuel, så går det jo ret meget ud på at også have en pæn popo (undskyld udtrykket :P )
Hvordan får man sol downunder, uden at skade det hele?
Det er jo første gang det får sollys på den måde
Kan man blive solbrun selvom man solbader med underbukser på?
Eller skal man være HELT nøgen?
Håber på et som altid seriøst svar!
På forhånd tak ^^
Kommentarer
Eftersom du ikke tidligere er blevet brun gennem tøj når du har solbadet, så bliver du det nok heller ikke i år
Uanset køn og seksuel orientering må man være nøgen eller have g-streng på hvis ballerne skal have farve ved solbadning, men helt ærligt; hvorfor må der ikke være mærker fra badebukser????
Du bliver uanset hvad ujævnt brun i og med at armene får farve når man har t-shirt på, det nederste af benene når man har shorts på osv.
Er det hamrende nødvendigt for dig, at den fyr du er sammen med er brun over det hele på kroppen??
Hvis numsen absolut skal have farve må du af med tøjet eller Sydney Lee'e den med selvbruner.
Selv finder jeg det ret ligegyldigt om min sexpartner er solbrændt down there.
Men nej, det er på ingen måde nødvendigt!
Var bare nysgerrig også