Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kan ikke komme videre :-/

Redigeret 13 juni, 2011, 04:10 i Ægteskabsproblemer
Jeg kan ikke komme videre med mit liv.....

Min eks kone og jeg havde været samme i 10 år vi har fået 2 børn fra dette forhold. En søn på 7 år og en pige på 4 år.... Vi har haft mange problemer i vores forhold ( skændes meget da at vi er meget uenige om børneopdragelse m.m. )
Vi har været til parterapi for at prøve at redde forholdet, intet har hjulpet.... Vores forhold blev endnu værre af at min mor døde for 3 år siden og jeg siden har haft det svært psykisk.

For 10 mdr. siden ville min eks kone skilles og jeg synes det lød fornuftigt, da vi som sagt havde det dårligt sammen.

Så boede vi sammen i 2 mdr. hvor jeg som på sofaen, herefter flyttede hun op til en ny mand som hun er kærester med i dag, dette var en slag i hovedet på mig og jeg gik ned i et meget dybt sort hul. Nu er det 8 mdr. siden hun er flyttet ud og jeg kan bare ikke komme videre med mit liv...

Har været til psykiater fået lykkepiller ( stoppet nu ) men har det stadig lige slemt. Tænker på hende hver time og drømmer så meget om hende... Er jaloux på hende og hendes nye kæreste forhold, for hun er tydlig vis kommet videre, med det samme!! Gør vildt meget ud af mig selv og træner meget, men kun fordi jeg vil have at hun skal synes jeg er lækker og fortryder sin beslutning. ( Men helt ærligt ved jeg ikke om jeg overhovedet vil have hende tilbage ) :-/

Jeg har været på meget date og været sammen med rigtig rigtig mange kvinder siden min eks kone smuttede.... Primært fordi jeg også prøver at finde en kæreste og komme videre med mit liv... Men sammenligner alle kvinderne med min eks kone og gider dem faktisk ikke, kun bekræftelsen.

Vores samarbejde med vores børn fungere godt, men jeg savner jo også dem frygteligt når jeg ikke har dem!!!

Nu er der gået 10 mdr. og jeg kan bare ikke komme videre med mit liv, køre rundt i det samme og tænker på min eks kone hele tiden :-/ Jeg træner utroligt meget 4-6 gange om ugen for at få et andet fokus end hende, men så snart træningen er færdig er hun i mine tanker igen.


Hvordan kommer jeg dog videre med mit liv? For disse følelser er ved at æde mig op....


( p.s. fordi vi har børn sammen har vi daglig kontakt, dette gør det ikke nemmere for mig at komme videre )


Hilsen

Andreas

Kommentarer

  • Indstillinger
    Kan desværre ikke give dig ret mange råd, for jeg har det på samme måde som dig.
    Min ex mand har godt nok ikke fundet en anden, og vi ses stadig en gang hver uge eller hver 14 dag til en gang sex, men han vil ikke andet, og jeg vil bare så meget mere med ham.
    Jeg kan lige som ikke slippe ham, og jeg savner ham konstant, som dig tænker jeg altid på ham, og hvad jeg kan gøre for at vinde ham, ligger tit søvnløs om natten og bare tænker og tænker.
    Har det bare dårligt når jeg ved han er i byen, men samtidig ved jeg at så længe ham har sex med mig, vil han aldrig finde på at være sammen men en anden. Han siger også at han ikke søger kærligheden, da han slet ikke tror på det længere. ( jeg var ham utro). jeg fandt desværre for sent ud af hvor meget jeg elsker ham.

    Det eneste jeg kan sige jeg gør er at være så meget sammen med andre som muligt, så tankeren kan komme væk fra det.
    Om aftenen læs i en bog inden du skal sove, så du har det i dine tanker inden du sover, det kan hjælpe på at du ikke drømmer så meget om hende.

    Har du prøvet at fortælle din ex hvordan du har det, det kunne jo få hende til at tænke en ekstra gang om, om det er det rigtige forhold hun er i
Log in eller Registrér for at kommentere.