Klumper i brystvorter
Hej med jer
I et par år har jeg nu haft nogle underlige gule klumper i mine brystvorter. Det har ikke rigtig generet mig før nu og jeg synes det ser virkelig klamt ud. jeg er 15 år og vil jo gerne have mine bryster ser pæne ud! Det sidder i spidsen af brystvorten og man kan godt pille det ud, hvis man tager sig god tid. Jeg gør det dog ikke fordi jeg synes det svier og det bare føles rigtig klamt. Når man har taget det ud, ser det ud som om brystvorten er "gået i stykker". Konsistensen af det gule er lidt blødt, men med hård overflade.
Jeg ved virkelig ikke hvad det er og vil gerne af med det nu!!!!! Håber i kan hjælpe - måske i selv kender det?
Kærlig hilsen den anonyme
I et par år har jeg nu haft nogle underlige gule klumper i mine brystvorter. Det har ikke rigtig generet mig før nu og jeg synes det ser virkelig klamt ud. jeg er 15 år og vil jo gerne have mine bryster ser pæne ud! Det sidder i spidsen af brystvorten og man kan godt pille det ud, hvis man tager sig god tid. Jeg gør det dog ikke fordi jeg synes det svier og det bare føles rigtig klamt. Når man har taget det ud, ser det ud som om brystvorten er "gået i stykker". Konsistensen af det gule er lidt blødt, men med hård overflade.
Jeg ved virkelig ikke hvad det er og vil gerne af med det nu!!!!! Håber i kan hjælpe - måske i selv kender det?
Kærlig hilsen den anonyme
Kommentarer
Men for et par år siden kom det igen. Denne gang spurgte jeg lægen, hvad det var. Hun sagde, det ikke var andet end lidt "fnulder" lige som det, der kunne komme i navlen. Og man kan fjerne det, som du nu gør.
Hendes råd var at komme lidt olie på brystvorterne efter bad. Så det gør jeg, kommer lidt olie på og det kan holde det væk. En enkel gang kommer der lidt og det piller jeg af. En ulækker fornemmelse, det giver jeg dig ret i.
Jeg bruger bare lidt rapsolie, men du kan jo købe en lille flaske babyolie, det vil du sikkert finde mere "lækkert".
Tak for svaret