Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

smerter i underlivet

Redigeret 9 juni, 2011, 12:28 i Åben debat for kvinder
Hej

For 3 uger siden, begyndte jeg at have hyppig vandladnig dobbelt så meget som ellers. Jeg gik til lægen og blev testet for blærebetændelse, som var negativ.
Efterfølgende har jeg fået ondt i underlivet, det klør utrolig meget, men mest om natten. Men ikke altid føles det som kløe eller svie, men mere som en ømhed og ubehag dernede.
Jeg har haft nogen jag i den ene side i den nederste side af mave kan det have ned hinanden at gøre. Skal føste have min menstruation om 12 dage, neppe noget med det at gøre. ændring i menstruaionsblødninger har jeg, er det noget jeg skal være bekymret over for??

Nogen der har prøvet noget lignende ??

Kommentarer

• hvis det var mig der havde dine problemer ville jeg gå til en GYNÆKOLOG
    få en henvisning hos din læge
  • Jeg tilslutter mig rådet om gynækolog. Jeg gik hos min læge et helt år uden at få hjælp. Jeg havde en hudlidelse, som gav en voldsom brænden.
    Gynækologen helbredte mig på en måned.

Er du blevet undersøgt for sukkersyge. Jeg husker da min mor fik konstateret sukkersyge startede det med ubehaget forneden.
    Hvor mærkeligt det måske kan lyde kan det også være muskelsmerter.
    Det taler kløen dog imod, men det kunne jo godt være to ting. Det kan også være noget helt andet, så du bør jo undersøges.
  • Hej... har fået en tid hos min læge i morgen torsdag, så må jeg se hvad hun siger, men får nok ikke noget ud af det. Har haft problemer med undelivet en gang før og det er aldrig blevet godt.
  • Jeg håber ikke din læge er som min, for så sker der ikke noget før du selv siger nu vil du have en henvisning til en gynækolog.
  • Håber virkeligt at hun kan finde ud af hvad det er. For jeg er ved at blive helt sindsyg af det smerte helved
  • Så har jeg været ved lægen og fik foretaget en gu. Det viste sig at det var noget eksem og fik noget salve som jeg skulle smøre det med. Men for pokker det ikke er rart...
Log in eller Registrér for at kommentere.