Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Skade på foden

Redigeret 7 juni, 2011, 12:45 i Fod- og knæskader
Hej.
Jeg er lidt i tvivlt om jeg skal til læge med det her så ville lige høre her inde.
http://imageshack.us/photo/my-images/10 ... 14qxw.jpg/
Skaden kom da jeg skulle stige ind i en bil. Bilen trillede da jeg skulle sætte mig ind, og jeg fik hurtigt anklen under dækket.
Det gjorde rigtig ondt lige da det skete, men kan sagtens gå på det nu - dog med små smerter.
Det var hævet den første dag og slet ikke blåt, nu er det blevet en lille smule blåt og gult.
Anders

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvis du bare er lidt øm og sagtens kan gå på foden uden smerter, så kan du godt se det an nogle dage. Nu ved jeg ikke, hvor længe, du har gået med det, men noget tyder på, at det gradvist bliver bedre. Det er muligvis bare en let forstuvning eller forvridning som forsvinder af sig selv i løbet af nogle dage, og sådan noget kan man ikke gøre noget ved. Du skal bare være lidt forsigtig og ikke overbelaste - altså mærke efter, hvor meget du lige kan klare ved aktiv sport f.eks.

    Du skal dog være opmærksom på det, hvis du får mere ondt, og gør du det, skal du måske få din læge til at kigge på det.
Log in eller Registrér for at kommentere.