Pludselig uren hud
Hej alle.
Er der mon nogen der ved hvad der kan være årsag til mit problem:
Jeg har meget pludseligt fået voldsomt uren hud i ansigtet. Mest i panden og på kinderne og en smule på hagen. Det er faktisk kommet fra den ene dag til den anden!
Jeg har aldrig lidt af uren hud, heller ikke i mine teenage år. Min hud har altid været meget ren og pæn og pludselig slår jeg nu som 22 årige fuldstændig ud i ansigtet selvom jeg renser min hud grundigt både morgen og aften.
Er der nogen der har oplever noget lign.?
Vh. M
Er der mon nogen der ved hvad der kan være årsag til mit problem:
Jeg har meget pludseligt fået voldsomt uren hud i ansigtet. Mest i panden og på kinderne og en smule på hagen. Det er faktisk kommet fra den ene dag til den anden!
Jeg har aldrig lidt af uren hud, heller ikke i mine teenage år. Min hud har altid været meget ren og pæn og pludselig slår jeg nu som 22 årige fuldstændig ud i ansigtet selvom jeg renser min hud grundigt både morgen og aften.
Er der nogen der har oplever noget lign.?
Vh. M
Kommentarer
Jeg har også lige haft meget uren hud, ved at jeg har haft rigtig mange væskefyldte blærer på min krop. Er dit noget lignende?
- Det er ikke væskefyldte blærer, bare almindelige bumser og knupper i hele ansigtet. Når man ikke er vandt til det er det så voldsomt pludselig og se sådan ud. Øv :-(
Det er mine bedste bud på årsag.
Hvis man er meget udenfor, så vil ens hud svede og afgive en masse urenheder.
Det kan måske være forklaringen på, hvorfor det er i panden.