Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Sprøjteorgasme, tørhed?

Redigeret 2 juni, 2011, 08:33 i Kvindelige sexproblemer
I weekenden havde jeg sex med en gammel kending...
Han formåede at give mig min første orgasme under sex, dvs. jeg er kommet under ornani. Normalt kan jeg slet ikke blive våd, dvs. jeg tænder af lige så hurtigt som jeg tænder.. Hvordan kan det være? -

Det betyder så jeg slet ikke har haft lyst til at prøve det sidste halve år, pga. de to gange jeg har forsøgt siden min eks for et år siden, har været en skuffelse. Så her i weekenden efter et år uden sex prøvede jeg så, med glidecreme, og vi blev ved i over en time og det endte med en voldsom sprøjteorgasme, men uden følelsen af en reel orgasme..? Hvordan kan det være? Pga glidecremen?

Jeg har lige købt mig en vibrator for første gang og i går skulle jeg så prøve den. Jeg kunne ikke rigtigt finde det rigtige sted, men tilsidst fandt jeg det og det resulterede så i en voldsom sprøjteorgasme igen, hvor det meste af sengen, eller i hvert fald en stor plet på sengen, var helt gemmemblødt.. Jeg er SÅ forvirret.. Håber nogle kan komme med en god forklaring..

Jeg har efterhånden lært at træne bækkenbundsmusklerne og lært hvordan jeg skal forberede mig selv på en orgasme, kan det være derfor?

Tak på forhånd, håber nogle kan hjælpe/forklare, så jeg bliver mindre forvirret :)
Log in eller Registrér for at kommentere.