Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

En "bule" på skamlæben? Hvad er det?

Redigeret 31 maj, 2011, 15:09 i Åben debat for kvinder
Hej folkens
Jeg har opdaget en lille, glad og bevægelig "bule" på skamlæben - kun den ene. Den er ca. 2 mm stor, og kan rokkes rundt. Den er lidt mørk i farven, måske fordi den ligger over en blodåre??

Har været til lægen og fået det undersøgt. Han tjekket mig, og jeg havde ikke tegn på kønsvorter ect. ej herpes. Han kunne umiddelbart fortælle mig hvad det var, men blev den større skulle jeg komme igen.

Det er ca. 1 uge siden jeg har været hos lægen, og den er ikke blevet større, men den er der stadig..

Er det noget naturligt? Nogen som har prøvet det samme??

Kommentarer

• Jeg vil lige tilføje, at det hverken klør, svier eller gør ondt - ej heller ved berøring.
  • Retter lige, lægen kunne umiddelbart IKKE fortælle mig hvad det var.
  • Du kan redigere, så det er nemt at rette eventuelle fejl, man opdager.

Jeg tror ikke du skal være nervøs for en bevægelig knude.
    En uge, siger du, nej vent et par måneder og se om den så er vokset eller måske er forsvundet.
  • Jeg kan jo ikke vide det, men jeg tænker, det måske kan være en 'fedtknude'. Det havde jeg selv i mine yngre dage. Husker det ikke rigtigt, men jeg tror, at jeg måske fik den fjernet af en hudlæge. Det var vist ligesom en talgknob i overstørrelse men indholdet var ligesom kapslet ind, så jeg kunne ikke bare trykke det ud.

Hilsen Helene
Log in eller Registrér for at kommentere.