Hvad sker der med min krop? Blødning få dage efter ægløsning
Jeg er ikke helt sikker på hvad der sker med min krop lige for tiden..
Jeg havde ægløsning den 21 maj. og vi havde sex om aftenen.
3 -4 dage efter fik jeg en lidt kraftig blødning, som skiftevis er frisk blød og brun udflåd. blødning har varet i 3 dag nu.
Kan ikke forstå hvad der sker, da jeg først skal have min mens omkring den 5 juni.
Min menstrationscyklus plejer at være meget præcis med 30-31 dage.
hvad kan det være? er det min mens som er kommet før tid? eller kan jeg være heldig at være gravid?
Har søgt overalt på nettet om andre har prøvet noget lignene, men synes ikke de beskriver det som en almindelig blødning, mere som en pletblødning..
Mvh FR. Fuhrmann
Jeg havde ægløsning den 21 maj. og vi havde sex om aftenen.
3 -4 dage efter fik jeg en lidt kraftig blødning, som skiftevis er frisk blød og brun udflåd. blødning har varet i 3 dag nu.
Kan ikke forstå hvad der sker, da jeg først skal have min mens omkring den 5 juni.
Min menstrationscyklus plejer at være meget præcis med 30-31 dage.
hvad kan det være? er det min mens som er kommet før tid? eller kan jeg være heldig at være gravid?
Har søgt overalt på nettet om andre har prøvet noget lignene, men synes ikke de beskriver det som en almindelig blødning, mere som en pletblødning..
Mvh FR. Fuhrmann
Kommentarer
blødning skal man altid tage alvorligt . hej
Nogen gange er det bare rart at henvende sig til andre, da jeg ret tit syntes lægerne ikke aner hvad der sker, eller som med vores børn når de er syge, at det er en virus!!
Ja men hvilken og hvorfor er bare ikke altid tilfældet at det besvares.
så nu går jeg bare lidt i vente position!!:o(
knuz
jeg oplever det samme. Testede positiv ÆL mandag den 7/9 hvorefter vi havde sex, samt dagen efter. D. 7 starter jeg med at bløde og har blødt/brunligt udflåd siden. Jeg har før blødt mellem cyklus og er blevet tjekket for celle forandring osv. Kontaktede også lægen, som sagde han ikke vidste hvad det var.
Men jeg må se det an, jeg forventer mens her d. 16, må se om den kommer, eller om det her var mens?
Forvirret, ja og hvornår kan man så regne næste ÆL....