Hjem Kvinder Snart gravid

Hvad sker der med min krop? Blødning få dage efter ægløsning

Redigeret 23 juli, 2014, 17:18 i Snart gravid
Jeg er ikke helt sikker på hvad der sker med min krop lige for tiden..

Jeg havde ægløsning den 21 maj. og vi havde sex om aftenen.
3 -4 dage efter fik jeg en lidt kraftig blødning, som skiftevis er frisk blød og brun udflåd. blødning har varet i 3 dag nu.
Kan ikke forstå hvad der sker, da jeg først skal have min mens omkring den 5 juni.
Min menstrationscyklus plejer at være meget præcis med 30-31 dage.

hvad kan det være? er det min mens som er kommet før tid? eller kan jeg være heldig at være gravid?

Har søgt overalt på nettet om andre har prøvet noget lignene, men synes ikke de beskriver det som en almindelig blødning, mere som en pletblødning..

Mvh FR. Fuhrmann

Kommentarer

  • Hej Ja det lyder speciel . når der kommer frisk blod . synes jeg du snarest skal gå til lægen, om det er normalt. held og lykke
  • Hej derud!!! Jeg så med samme problem, jeg fik æggeløsning, min mand og jeg dyrkede sex og 3 dage efter begyndte jeg at bløde meget og har blødt siden!!! Vi så oppe på 11 dage nu og lægen kan heller ikke svare på Hva der forgår!!:0( er lidt bekymret!!? Nogen der kender til det!! Knuz mamasita
  • Hvorfor sender lægen dig ikke på syghuset . og undersøger hvor det bløder fra . det skal du ikke finde dig i bare at gå rundt med , der må være en grund . de kan scanne , ellers må du selv bede om at få det nærmere undersøgt. og få stoppet blødningen. hvis det ikke er noget hormonal.
    blødning skal man altid tage alvorligt . hej
  • Jeg skulle vente til i denne uge for at se om det stoppede, men min rigtige mens sku jo så bare komme i denne uge!!
    Nogen gange er det bare rart at henvende sig til andre, da jeg ret tit syntes lægerne ikke aner hvad der sker, eller som med vores børn når de er syge, at det er en virus!!
    Ja men hvilken og hvorfor er bare ikke altid tilfældet at det besvares.
    så nu går jeg bare lidt i vente position!!:o(
    knuz
  • Hej.
    jeg oplever det samme. Testede positiv ÆL mandag den 7/9 hvorefter vi havde sex, samt dagen efter. D. 7 starter jeg med at bløde og har blødt/brunligt udflåd siden. Jeg har før blødt mellem cyklus og er blevet tjekket for celle forandring osv. Kontaktede også lægen, som sagde han ikke vidste hvad det var.

    Men jeg må se det an, jeg forventer mens her d. 16, må se om den kommer, eller om det her var mens?

    Forvirret, ja og hvornår kan man så regne næste ÆL....
  • Hej jer to der har oplevet. synes at i må undersøge om der er andre der oplever det samme . og om det kan være en reaktion af noget vores krop er påført af fremmed stoffer vi reagere på . siden kroppen ændre sin cyklus . så syndes sundheds sektoren skal have besked om ændring i kroppen, når lægen ikke ved hvad det er. så i måske skulle have blodprøve taget , for fremmede stoffer i kroppen. og hvad arbejder i med . flere ting kan ændre kroppens cyklus. I dag er der så meget forurening , så man kan ikke udelukke at vi mennesker og dyr en dag vil reagere anderledes end normal . Prøv at lægge mærke til hvad i spiser, vaskepulver, hårshampo, tøj, tandpasta , og sammenligne med hinanden hvad i har brugt. om der er nogle stoffer i det der er skadelig for kroppen.
  • Hej. Er godt klar over at opslået er ret gammelt. Men jeg står med samme problem nu, og ville lige høre om i fandt ud af hvad det var? For kan det være ens mens der kommer så lang tid før tid?
Log in eller Registrér for at kommentere.