Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Samleje

Redigeret 27 maj, 2011, 05:13 i Samliv
I hvilken sex stilling blev du gravid i

Var det misionær eller andre stillinger

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg vil foreslå dig at læse lidt om kvinders menstruationscyklus. Så vil du erfare, at der godt nok findes nogle kvinder, der kan mærke deres ægløsning, men de fleste kan ikke, hvorfor de heller ikke 100% ved hvilken dag, de har undfanget.

    Du vil også erfare at sædceller kan overleve et par dage oppe i skeden, hvorfor et samleje f.eks. dagen før en ægløsning godt kan medføre graviditet.

    Derfor kan man heller ikke 100% vide hvilket samleje, der førte til graviditeten - med mindre naturligvis, at man kun har haft det ene samleje i sin cyklus.

    Alle stillinger - hvor penis har været oppe i skeden - kan medføre graviditet, hvis det er det rette tidspunkt i cyklus.

    Dog er der forskellige "ideer" til hvilken stilling, der er bedst til graviditet, men hvor meget hold der er i den slags, stiller jeg mig nu tvivlende overfor.

    Som svar på dit spørgsmål: Jeg aner ikke hvilken stilling der blev brugt, de to gange jeg har undfanget. Jeg opdagede jo ikke, jeg var gravid før menstruationen nogle uger efter udeblev.
  • Indstillinger
    Topper...

    Jeg vil foreslå dig, at du laver EN debat med alle dine spørgsmål omkring sexliv i stedet for at oprette den ene tråd efter den anden.

    Mht. dette spørgsmål, så tror jeg godt nok ikke der er særlig mange der har nogen som helst idé om hvilken stilling de blev gravide af eftersom man hvis man har regelmæssig sex ikke kan vide hvilken bolle-seance det lige var der var den udslagsgivende.
Log in eller Registrér for at kommentere.