Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

smerter i venstre side.

Redigeret 27 maj, 2011, 00:41 i Åben debat for kvinder
Jeg var for 14 dage siden begyndt at tisse meget mere en normalt. Kort før min menstruation skulle komme.
Blødningen kom men var endel svagere end normalt, dog er det anden gang den er så svag. Dagen efter kom en pletblødning som varede et par timer. Efterfulgt kom nogle mærkelige jag i venstre side, nederst i maven, mere som periodevis smerter.
Nu har jeg været til læge i dag, blev testet for blærebetændelse, men det var ikke blærebetændelse og smerterne kom jeg ikke meget nærmere. Jeg var lidt skuffet eller frustreret over at lægen ikke kunne komme mit ubehag nærmere. Fik til sidst afvide af læge at hvis det blev være med smerterne og jeg fik feber og mere kvalme kunne jeg altid ringe igen eller tage til vagtlægen... ret uacceptabelt..............................
Har lagt mærke til at det er værst omkring det tidspunkt efter jeg har indtage mad og drikke( Noget med sukker) kan det være tegn på sukkersyge??
Vi arbejder på at jeg skal blive gravid, kan det have en relation til dette??

nogen der kender til det.

Kommentarer

• Hej hvordan med din afføring . hvis du spiser meget jern lige nu for at blive gravid . kan der komme jag fra tarmene , hvis du ikke komme af med alt afføring. det er ikke unormalt. Jeg havde det lignende under tidlig graviditet. prøv at tale med apoteket hvad der er bedst at få til bedre afføring og se om smerterne bliver mindre. mig bekendt får man ikke smerter ved sukkesyge . når du har spist skal der jo være plads til det næste mad. i maven og tarmen . så hvis det er stoppet et sted . giver det jag. det kunne saktens være forklaringen. Spis hørfrø det hjælper maven . held og lykke med graviditeten og maven.
  • Hej.....
    Afføringen er normal, der er ikke nogen ændringer. Jeg tager ikke noget ekstra jern i forbindelse med en kommende graviditet.
Log in eller Registrér for at kommentere.