Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Stor Pik

Redigeret 30 oktober, 2011, 17:50 i Seksuel debut
Hej jeg er en ung mand med en pik på 25 cm .
og jeg håber at der er nogle som kan hjælpe mig.
Jeg skal til at have sex med kæreste men jeg er bange for at der skal ske hende noget når min pik er så stor.
er der nogle der har nogle gode råd og er der andre mænd der har samme problem og hvad med jer piger hvad siger i når i møder en fyr med sådan en stor pik.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Mange fyre/mænd drømmer om at deres pik var større end den er, men de glemmer lige, at det kan være ret svært at have en meget stor pik.

    Din situation er lige så relevant som den fyre med små pikke står i: Hvordan får jeg sexlivet til at fungere med nydelse til begge parter.

    Hvis du stikker den helt i bund, så vil det utvivlsomt gøre ondt på hende.

    Jeg vil foreslå, at I i starten boller på måder hvor det er HENDE der har 100% kontrol over hvor langt ind den kommer.
    Fx. ved at hun rider dig, eller I boller i doggy-style hvor det er HENDE der laver bevægelserne så hun har kontrollen over hvor langt ind den kommer.

    I kan også sagtens bolle i missionærstilling, men det er meget vigtigt, at du ikke lader dig rive med så du lige pludselig knalder den i bund.
    Men jeg tror egentlig ikke, at det er noget problem, når du er så opmærksom på ikke at få gjort noget der gør ondt på hende. Når I har øjenkontakt kan I sammen finden de rette bevægelser.

    Det er også en mulighed at bruge stillinger hvor du ikke KAN komme langt ind i hende.

    Fx ved at ligge i ske

    Her er forslag til sexstillinger - især den første er meget inspirerende:
    http://www.sexinfo101.com/sexualpositions.shtml
    http://fpn.dk/liv/article1686156.ece


    Du nævner ikke noget om hvordan din kæreste har det med din pik... Hvad siger hun til den? Er hun bange for at skulle bolle eller er hun afslappet og tænker at det skal I nok finde ud af?
  • Indstillinger
    Hun synes også at den er stor og har det ikke særlig godt med at få den ind
  • Indstillinger
    Og husk lige, at en kvindes skede/underliv er indrettet til, at der kan komme et barn på fire kilo og 50 cm igennem - ja ofte er børn endnu større.

    Men - det kræver selvfølgelig at hun er både våd nok og parat nok til at modtage dig, hvorfor din størrelse måske kræver endnu mere stimulering, så det er måske der, I skal arbejde lidt mere, når hun ikke bryder sig om, at få den ind. Hun er måske ikke parat nok.
  • Indstillinger
    Jo det synes jeg hun er hvad med dig har du da prøvet af have sex med en der havde sådan en stor pik
  • Indstillinger
    Jeg har lidt vanskeligt ved at gennemskue, hvad mine oplevelser har med dig og din kærestes sexliv at gøre, men bevares: Ja, det har jeg, ja, det kunne jeg godt lide, og ja, jeg har også prøvet den mere moderate størrelse, og ja, det kan jeg også lide.

    Skeden er nemlig et unikt "elastisk materiale", der netop kan modtage en hvilken som helst størrelse, hvorfor det i bund og grund ikke har så stor betydning, men det betyder meget for kvinden, hvad det er for en mand, der "sidder i den anden ende". Du synes, hun er klar. Det er noget mere vigtigt, at hun også mener det.

    Men - nogle kvinder har problemer, hvorfor jeg vil foreslå jer at kigge lidt på siden om vuvodyni.
  • Indstillinger
    det vil jeg da kikke på det vol
  • Indstillinger
    Min kæreste har også en ret stor penis, og jeg synes også den er ubehagelig at få ind. Det vi gør er at tage det med ro når den skal ind. Det er en god ide med et langt forspil, så hun bliver våd, så din penis får lettere ved at komme ind. I kunne evt. prøve at bruge glidecreme, eller prøve at få en mindre genstand ind først, så hun bliver udvidet, fx en dildo.
  • Indstillinger
    Hej jeg har også haft en kærste med en enorm stor lem , ja det kunne godt gøre ondt. men jeg oplever at efter man har født sine børn bliver skeden mere rumlig og slapper mere af. end som da jeg var ung . der gjorde det mere ondt. hvis noget var tykker en skeden kunne give sig . så nystartede unge s skeder er mere stramme end kvinder der har født flere børn. Det er helt naturligt det er sådan .muskuellaturen er anderledes . strammet op. I afrika når en ung kvinde første gang skal have samleje er det en erfarings rig mand i samleje der tager hendes mødom for det ikke skal være for voldsom en oplevelse. så vil bare dermed sig at du skal være nænsom . eller finde en kærste der har født og hvis bækkenbund er mere slap. men elers må du aceptere en anden form for sex hvis hun ikke vil have din penis ind. held og lykke
  • Indstillinger
    hej jeg er en dreng på 16 år og har en pik på 18 cm. er det normalt? for alle mine venner siger at de kun har en på 13-15.
  • Indstillinger
    En penis på 18 cm. er i den store ende, men du er ikke unormal :)

    Det er dine venner for den sags skyld heller ikke.

    Der er meget stort udsving i normalområdet når det kommer til penisser.
    Faktisk udfylder I billedet af gennemsnitlige penisser - den gennemsnitlige er 13-18 cm. (prøv at søge på google).

    I er stadig i voksealderen, så de kan stadig nå at ændre sig.
Log in eller Registrér for at kommentere.