Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Mærkelig infektion på hænderne

Redigeret 25 maj, 2011, 17:41 i Teenagere
Hej jeg er en pige på 17 år, jeg har fået noget mærkeligt infektion på mine hænder og mest mine fingre. Det starter med at det er meget små bobler nærmest, med noget væske indeni. Så springer boblerne og der kommer noget udslet som bliver til sår og klør, og når det går væk efter noget tid så starter det forfra igen. Min storesøster har det samme problem, og har været til 3 forskellige hudlæger som alle sammen sagde noget forskelligt. Jeg havde det sidste sommer, hvor det kun var boblerne. Men nu har jeg fået det igen hvor det er meget værre, og bliver til sår. Nogen der kender noget til det eller har nogen råd? Jeg er virkelig ked af det og kunne godt tænke mig noget hjælp..

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej
    Jeg får de samme små bobler på fingrene og nogle gange i håndfladerne, hvis jeg drikker Coca Cola. Der er også visse former for slik, der udløser det samme. Jeg er skiftet til Harboes Cola light i stedet for og har nedsat mit slikforbrug betydeligt og får nu kun sjældent de små kløende bobler.
    Jeg ved ikke hvad det er, men hvis jeg indtager noget af ovenstående, så kommer boblerne i løbet af en dags tid eller to og forsvinder først helt en uges tid efter.
    Håber det kan hjælpe dig noget af vejen frem til at slippe for dem.
    Mvh

    Frille1
  • Indstillinger
    Hej mange tak, det var faktisk en god hjælp.
    Jeg har et over frobrug af sodavand, skal have sodavand hver dag.. men må vel prøve at skære ned, og se om det hjælper. Tak igen
Log in eller Registrér for at kommentere.