Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

For våd skede

Redigeret 25 maj, 2011, 07:45 i Kvindelige sexproblemer
Jeg har et problemer med at min skede den "væsker" idet omfang at jeg er konstant er våd i trussen. Det er ikke det hvide smørelse når man seksuelt ophidset, for dette væske her er tyndt som vand, brunligt og lufter forfærdeligt.

Jeg har haft det i cirka 14 dage, efter at have set en ny fyr (som stadig ses med)

Problemet er at når det er så tyndt som vand. Er det ubehageligt at rende rundt som om man har "tisse i bukserne" fordi det ikke bliver stoppet af skamlæberne.

Hvad er det? Hvordan kan jeg få det til at holde op?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg havde for mange år siden noget tyndt udflåd, som vand. Min læge kunne ikke finde årsagen, og jeg gik i alt for lang tid og døjede med det. Til sidst bad jeg om en henvisning til en gynækolog. Han så med det samme, hvad der var galt. Jeg var blevet smittet, men heldigvis var det ikke noget slemt.
    Man kan blive smittet med fremmede bakterier og virus.

    Men du skriver det er brunt, det kunne jo tyde på, der er en smule blod.

    citat
    Hvis udflåddet er misfarvet for eksempel grønligt eller brunligt - eller hvis man har kløe i skridtet - kan man have skedebetændelse.
    citat slut

    Du må vist til lægen, men kan din læge ikke hjælpe, så bed om henvisning til en gynækolog.


    Ps. Jeg fandt lige dette.

    citat
    Blod i udflåd fra skeden giver normalt en brunlig farve.
    Hvis du får brunt udflåd fra skeden uden for menstruationen, kan det være et tegn på, at du er gravid.

    citat slut.

    Men der står intet om lugt.
  • Indstillinger
    Det lyder til du har fået skedekatar... Det lygter nemlig vildt fælt... lidt som fisk... det kan forekomme enten ved for meget vask med sæbe eller ved skift af partner...

    Skynd dig og få ringet til lægen... det kan klares med piller og det smitter som regl ikke din partner...

    Har selv prøvet det et par gange... ved partner skift ;-)

    Held og lykke med den nye kærlighed :-D
Log in eller Registrér for at kommentere.