Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

diskopolaps

Redigeret 24 august, 2011, 03:22 i Diskusprolaps
Hej

Jeg har i en del år haft problemer med hovedepine, venster ben og arm sover tit.

Jeg er blevet undersøgt og de fandt 2 diskopolaps men fik afvide at de ikke kraver behandling.

Jeg var ude for en mc ulykke i 2007 hvor jeg brækket 7 ribben, tæt på rygsøjlen.

Men det er som at løbe i mod en mur når jeg er ved lægen, de siger udover 2 to disko er der ikke noget galt, men hvordan kan det så være jeg har de problemer.

Hvie jeg holder mig i ro går det over, men hvis jeg går en tur med hunden i en lille times tid så har jeg de problmer i flere dage.

Oversiden af min venster fod sover og det trækker op i benet, samt min venster hånd sover på overfladen, samt min venster side af hovedet føles mærkligt.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hejsa.
    Ja nogen gange, går man bare panden mod muren, hos de læger....
    bank i bordet, og sig du vil til en scanning...
    Heldigvis er det ikke så stramt mere, som det har været med de scanninger. Førhen scannede man kun med henblik på operation. Det gør man heldigvis ikke mere.
    Jeg ved ikke om du evt. har en privatforsikring? men der kan du blive sendt til en. Eller du kan, hvis ventetiden i det offentlige, er over en måned, blive henvist til det private.
    Kæligst lena
  • Indstillinger
    Hejsa
    Jeg har i over 2 år , med jævne mellemrum, haft smerter i venstre arm, der især viste sig, når jeg kørte bil. Jeg havde været hos min læge flere gange og været hos en speciallæge, der konstaterede "tennisarm". For ca. 4 uger siden gik det helt galt, med konstante voldsomme smerter i venstre arm. Var hos egen læge og vagtlæge, hvorefter jeg blev sendt akut på hospitalet. Her blev jeg tilset af 5 læger, og jeg var indlagt 2 dage med medicinering og MR-scanning. Blev så sendt hjem med besked om, at der ifølge MR-scanningen ikke var noget galt, og at det kun var muskelsmerter. Jeg skulle bare tage nogle panodiler, så ville det forsvinde. Men smertestillende medicin virkede bare ikke, og jeg var helt i panik pga smerter, så jeg kontaktede Mølholm Privathospital i Vejle. Fik en tid til undersøgelse d. 11. august. Lægen fik MR-scanningen, som jeg havde fået taget før, som der ifølge hospitalet ikke var noget galt med. Jeg mødte op d. 11. august. Lægen spurgte hvor jeg havde ondt. I venstre arm herfra og dertil, svarede jeg. Det sidder mellem 6. og 7. nakkehvirvel, sagde han. Så kiggede han på MR-scanningen, og sagde HOVSA, der sidder den. Den skal bare ordnes, så er du frisk igen. Jeg fik en operationstid d. 22. august kl 14.00. Blev opereret, og da jeg vågnede op efter operationen, var smerterne i armen væk. og jeg har lige fået min første nattesøvn i 4 uger SKØØØNT. Så lyt ikke til den første, den bedste læge. Lægen på Mølholm har lavet mere end 1.300 operationer for diskosprolaps.
Log in eller Registrér for at kommentere.