Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

diskopolaps

Redigeret 24 august, 2011, 03:22 i Diskusprolaps
Hej

Jeg har i en del år haft problemer med hovedepine, venster ben og arm sover tit.

Jeg er blevet undersøgt og de fandt 2 diskopolaps men fik afvide at de ikke kraver behandling.

Jeg var ude for en mc ulykke i 2007 hvor jeg brækket 7 ribben, tæt på rygsøjlen.

Men det er som at løbe i mod en mur når jeg er ved lægen, de siger udover 2 to disko er der ikke noget galt, men hvordan kan det så være jeg har de problemer.

Hvie jeg holder mig i ro går det over, men hvis jeg går en tur med hunden i en lille times tid så har jeg de problmer i flere dage.

Oversiden af min venster fod sover og det trækker op i benet, samt min venster hånd sover på overfladen, samt min venster side af hovedet føles mærkligt.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hejsa.
    Ja nogen gange, går man bare panden mod muren, hos de læger....
    bank i bordet, og sig du vil til en scanning...
    Heldigvis er det ikke så stramt mere, som det har været med de scanninger. Førhen scannede man kun med henblik på operation. Det gør man heldigvis ikke mere.
    Jeg ved ikke om du evt. har en privatforsikring? men der kan du blive sendt til en. Eller du kan, hvis ventetiden i det offentlige, er over en måned, blive henvist til det private.
    Kæligst lena
  • Indstillinger
    Hejsa