Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Mangel på kontrol over min afføring.

Jeg er så uheldig at jeg den sidste uge har haft problemer med at holde på min afføring. Og for omkring to uger siden var der frisk blod med. Nu oplevede jeg også i dag at jeg kastede slim op hvor der også var frisk blod i. Jeg lå sammen med min kæreste og så film da jeg første gang mistede kontrol over min afføring, og igen tre dage efter igen der hjemme og nu også i dag. Jeg er klar over at det kan være en virus, men da jeg havde blod i min opkast blev jeg bekymret. Min tempratur ligger på 25.9 c. og er en smule svimmel og har det varmt.
nogen der har prøvet noget ligende?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej
    Skynd dig til læge, det du beskriver er ikke normalt og der kan være mange grunde til din tilstand som kræver en der véd noget mere end bare at have prøvet det på egen krop! God bedring Helle8
  • Indstillinger
    Ja, og du skal ringe til lægevagten lige nu. Du skal IKKE vente til i morgen. 25,9 gr. i temperatur? Blod i opkast og afføring?

    Ja, faktisk er jeg ved at tro, at du skal have fat i en ambulance. Ja, undskyld, så drastisk er jeg meget sjældent, men det her lyder ikke godt.

    Jeg gentager: Ring til lægevagten lige nu.
Log in eller Registrér for at kommentere.