Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Sløj efter ny arbejdsplads

Redigeret 16 august, 2012, 04:22 i Sjældne sygdomme
Hej alle
Jeg begyndt på et nyt arbejde, hvor jeg bliver sløj efter 15 minutters tilstedeværelse på mit kontor.
Jeg bliver både træt og sløj samt får svag irritation i øjnene.
Dette er ikke tilfældet når jeg er ude, eller når jer er hjemme, men kun på mit nye kontor.

Jeg kan simpelthen bare ikke komme frem til årsagen, da jeg mange af dagene på arbejde heller ikke er stresset.
Jeg har spekuleret over om det kan være noget med et stof i bygningen, da det også er en lidt ældre bygning.

Hvad kan det være????

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej
    Det er noget med indeklimaet, manglende ventilation, støv, skimmelsvamp, papir, kunstige tæpper, for mange elektriske apparater, ja næsten hvad som helst, bare klø på med at finde en eller flere af årsagerne. Måske kan du få mere hjælp i Astma Allergi Danmark.
    Hvis du ikke snart får det bedre må du skifte arbejde igen, for det kan gøre dig mere syg. God jagt. Helle8
    PS Ligger arbejdspladsen på eller i nærheden af en forurenet grund?
  • Indstillinger
    Jeg tænker på, om du også er glad for det arbejde? Det kan betyde meget for helbredet, hvis det også er et job, man slet ikke bryder sig om.

    I må have en tillidsrepræsentant på din arbejdsplads, som jeg vil foreslå dig også at tale med. Hvordan med dine kolleger? Klager de også over gener?

    Ellers er forslaget med Astma- og Allergiforbundet også en rigtig god ide.
  • Indstillinger
    Tak for forslagene :)
    Nej, jeg mener ikke at der er nogen grunde der er forurenede.


    Jeg faktisk meget glad for mit nye arbejde. Men mine kollegaer sidder i lokaler i en anden del af vores kontorer. Jeg sidder alene på mit kontor.
    Vores lokaler er 2 ejendomme i samme bygning som er blevet lagt sammen, hvor jeg sidder alene i en af dem og resten i den anden.
  • Indstillinger
    Hej igen
    Har du også problemer når du besøger dine kolleger, hvis du ikke har det er den måske kun gal i den bygning hvor du sidder, det kan indskrænke problemet, så er det måske derfor du sidder alene! Mvh. Helle8
  • Indstillinger
    Hej jeg har det på nødagtig samme måde dog med den forskeld at vi er 3 på kontoret der bøvler med det er der ikke nogen der ved om man kan få et firma ud og se om der er noget i luften...??
Log in eller Registrér for at kommentere.