Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Knæ i skridtet

Redigeret 22 maj, 2011, 16:50 i Mænds sygdomme
Jeg fik et knæ i skridtet for 3 år siden. Efter dette gik jeg til lægen og hun sagde bare, at jeg skulle forholde mig i ro. Nu tre år efter hæver den stadig op efter træning eller hvis jeg har det varmt. Det er som blodåre nede i pungen. Kan jeg gøre noget ?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Eftersom du har ventet så længe med at spørge nogen formoder jeg, at det ikke gør ondt eller er til gene på anden måde.

    Det er naturligt at testiklerne hænger i varme og kryber op mod kroppen i kulde, men hvis du ligefrem oplever hævelse bør du da se at få talt med en læge om det for at finde ud af om der er noget der ikke er helt i orden.

    Om det har noget at gøre med dit slag eller ej vil jeg ikke udtale mig om, men hvis du i 3 år har haft problemer med at din pung hæver når du har det varmt, så kan jeg ikke forstå at du ikke har fået kigget på det for lang tid siden.
  • Indstillinger
    Det er jo ikke underligt når jeg får det varmt eller dyrker sport. Der er nemlig større blodomløb begge steder. Mit spørgsmål lyder mere på om det kan opereres væk ?
Log in eller Registrér for at kommentere.