Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Min kæreste har ikke lyst til mig

Hey...

Jeg har både brug for at snakke ud, men jeg har også brug for nogle råd.

Min kæreste og jeg har er 20 år gamle, og vi har været sammen i 3,5 år.

Vi havde vores første samleje for godt og vel 6 måneder siden, og siden da har vi prøvet flere samleje, men de er ikke gået godt.

Men kæreste blev meget påvirket af smerten plus at hun ikke rigtig kan mærke noget under samlejen.

Vi gik et par skidt tilbage og valgte bare at forkæle hinanden indtil hun føler sig klar igen.

For et par dage siden, kom vi lidt op og skændes, og det viste sig, at hun faktisk ikke længere har lyst til mig og hun har slet ikke haft lyst til at hygge seksuelt - alt det skyldes de problemer vi har haft med samlejen.

Hun er endda begyndt at mene at vi er mere venner end kærester fordi vi ikke kan finde ud af at have samleje, men hun siger stadigvæk at hun elsker mig og det hele har bare brug for tid.

Hvad skal jeg gøre? Hvad skal jeg sige?
Jeg har ingen ide længere. Jeg spurgte om vi skulle tage til lægen, det ønskede hun ikke og hun ønsker heller ikke psykolog.

Hun virker forvirret, og meget trist og tingene har påvirket hende rigtig meget.

Føler at det hele er min skyld og forholdet er ved at gå i stykker pga. af mig.

Er der nogen derude som kan give råd? Om de har været i noget lignende, og hvad skal jeg gøre?

Jeg elsker hende utrolig meget, og holder virkelig meget af hende og vil ikke have forholdet skal gå i stykker.
Jeg tror på at det hele nok skal fungere.

Nogen hjælp derude?

Hilsen din ulykkelige mand.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    måske skulle du lade være med at presse hende mere.
    det er vigtigt at du giver hende ro. Hverken kærlighed eller kærtegn, men ro. Prøv lade være med at røde ved hende i et par dage.... og se havd der sker
    parterapeuten lina von bale
  • Indstillinger
    Hej der må være noget der er svært for hende , har i aldrig været nøgne sammen , og bare kælet med hinanden. eller kælet med hinanden med tøj på . og langsom lære hinanden at kende. Nogen mennesker har ikke lyst til sex. men er der ting hun har oplevet, som ung . der gør hun ikke kan forholde sig til at have sex. og det er derfor hun har brug for at. få tid. jeg ser i har været sammen i 3 år og der har i ikke haft sex . så jeg tænker , du kan spørge om hun er tryg . hvor tæt du må gå på hende . hvad hun ikke bryder sig om. måske siger hun det ikke til dig . hvis hun er bange for at skuffe dig. du kan vælge selv at tale med hende, og give mere tid og tillid fra din side. tolmodighed . og være sød på andre måder. vis du elsker hende. så hun ikke bliver i tvivl med det. giv det lidt tid. men sammen tage til en psygolog og tale om der liger noget andet hindre i at åbne op. ikke en sexolog det tror jeg virker for voldsom . det kan komme i næste række. held og lykke
Log in eller Registrér for at kommentere.