bliver ked af min svingende vægt
hej:)
jeg er en pige på 19 år.
min vægt svinger op til 2 kg på et par dage, gad godt vide hvad det er der gør vægten variere så meget fra uge til uge?
Er desuden fysik aktiv hver dag min motion består i at, gå i fitness, løbe og cykle. Spiser sundt´, men får at vide at jeg spiser for lidt, kan det have påvirkning? er ved at være fustreret over at min vægt ikke ligger stabil, som den tidligere gjorde. hvad kan det være?
håber der er nogle der kan hjælpe
jeg er en pige på 19 år.
min vægt svinger op til 2 kg på et par dage, gad godt vide hvad det er der gør vægten variere så meget fra uge til uge?
Er desuden fysik aktiv hver dag min motion består i at, gå i fitness, løbe og cykle. Spiser sundt´, men får at vide at jeg spiser for lidt, kan det have påvirkning? er ved at være fustreret over at min vægt ikke ligger stabil, som den tidligere gjorde. hvad kan det være?
håber der er nogle der kan hjælpe
Kommentarer
Der kan være flere årsager til din svigende vægt, den naturlige cyklus f. eks.
Hvordan har du det ellers? Når man spiser et eller andet som kroppen ikke vil have kan man også binde væske, det gør ikke ondt, men typisk har man heller ikke så meget energi, hvis det er årsagen. Sund kost er desværre ikke altid bare sund. Måske får du flere bud på dit spørgsmål. God jagt. Helle8